המנסרים מגיעים ביום חמישי

קולנוע
הפרק השביעי בסדרת סרטי האימה המצליחים של "המנסרים מטקסס" כבר כבש את מעריציו ברחבי העולם, כעת הוא מגיע לבתי הקולנוע בארץ ביום חמישי הקרוב ואיתו הרבה סצינות מצמררות.

המנסרים מגיעים ביום חמישי
המנסרים מגיעים ביום חמישי

"המנסרים מטקסס 3D" הינו הסרט השביעי לסדרת הסרטים המצליחה של "המנסרים מטקסס" שיצא לבתי הקולנוע לראשונה ב-1974 כסרט עצמאי ודל תקציבי בבימויו של טובי הופר אשר יצר סרט אימה קלאסי אשר גרם לנו בו ובשאר הסרטים הנוספים אשר יצאו כחלק מהסדרה.

הדמות המרצחת, "פני עור" מתבססת על רוצח ידוע לשמצה, אד גין אשר רצח את קורבנותיו והשתמש באיברים הפנימיים לצורך מזון. מאותו הרגע הבמאי טובי הופר קיבל את ההשראה לדמותו של "פני עור" שאגב היה להשראה גם לסרטי האימה: "הסיוט ברחוב אלם", "ליל המסכות" ו-"פסיכו" אשר בויים ע"י אלפרד היצ'קוק אשר זכה להיות אחד מגדולי הבמאים בכל הזמנים על סרטי הפולחן הרבים שביים.

הסרט "המנסרים מטקסס 3D" ממשיך כ-39 שנה לאחר אירועי הסרט הראשון "המנסרים מטקסס" ועוקב אחר הת'ר מילר (בגילומה של אלכסנדרה דדריו) שהייתה באותה טרגדיה נוראית בעלילת הסרט הראשון בו נרצחה משפחתה, אך היא היחידה ששרדה. כעת, לאחר מות סבתה, הת'ר מקבלת מכתב ירושה בו כתוב כי ירשה אחוזה קטנה בטקסס. לאחר הבשורה המשמחת, הת'ר וארבעת חבריה יוצאים לברר במה מדובר. אך העניינים מתחילים להסתבך כאשר הקבוצה פוגשת ב"פני עור" שבקרוב ירצח אותם בזה אחר זה.



הסרט "המנסרים מטקסס 3D" בבימויו של ג'ון לוסנהופ אשר הביא לנו ב-2010 את סרט המתח "טייקרס". בסרט מככבים אלכסנדרה דדריו, תום ברי, דודי בראון, ריצ'ארד ריצ'ל, ביל מוסלי, שון סיפוס וטניה ריימונד. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 21 במרץ 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על המנסרים מגיעים ביום חמישי
סרטים בקולנוע