צרות של עשירים: "נוכלת בהזמנה"

קולנוע
מלכת הרודאו? או שלא, קמרון דיאז בסרטו החדש של מייקל הופמן "נוכלת בהזמנה" הסרט שעשה המון רעש וצילצולים ברשת מגיע לקולנוע ביום חמישי הקרוב.

צרות של עשירים: "נוכלת בהזמנה"
צרות של עשירים: "נוכלת בהזמנה"

אם השתגעתם על מרי, אז בטוח שאתם הולכים להתאהב בנוכלת הזאת, קמרון דיאז חוזרת לסרט קומדיה נוסף בבימויו של מייקל הופמן "נוכלת בהזמנה" המהווה רימייק לסרטו של רונלד רים שהיה מועמד לשלושה פרסי אוסקר. קמרון דיאז נכנסה לנעליה הגדולות של השחקנית שירלי מקליין אשר שיחקה את הבחורה היפה והמפתה בסרט המקורי שיצא ב-1966.

מאותם ימים של 2011 עוד שהייתה מורה רעה, דיאז הראתה שהיא יודעת איך לעשות את זה, וגם אם זה בשיא חוצפתה. כעת היא מגיעה בסרט חדש המלמד אותנו כי המורה אשר הייתה רעה, הפכה לנוכלת חסרת תקנה שתעשה הכל... אבל הכל בשביל הכסף. ואיך לא כשמדובר בעבודה כה פשוטה בה היא צריכה לפתות בוס עשיר אשר אוסף יצירות אומנות יקרות ערך. וכל זאת לצידו של קולין פירת' השוכר את שירותיה כדי לנקום בבוס שמשפיל אותו.

היצירה החדשה מגיעה מבית היוצרים של האחים כהן ("לקרוא ולשרוף") שתמיד מפתיעים אותנו בתסריטים מלאי ריגוש אשר גורמים לנו לשוב ולצפות בסרט. את תפקיד הבמאי קיבל מייקל הופמן אשר חזר לעבוד לאחר תקופת יובש של 3 שנים. הסרט בהפקתו של פיליפ אלוואי אשר הפיק ב-2011 את סרט המתח "כנסיית הפחד".



כאמור, הסרט "נוכלת בהזמנה" בכיכובם של קמרון דיאז, קולין פירת', אלן ריקמן, סטנלי טוצ'י, קלוריס ליכמן וטוגו איווגה. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ביום חמישי הקרוב ב-21 למרץ 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צרות של עשירים: "נוכלת בהזמנה"
סרטים בקולנוע