עלייתם של הדינוזאורים

קולנוע
זוכרים את אותם דינוזאורים מ-1994?, יוניברסל פיקצ'רס החליטו לעשות לכולנו הפתעה בהפקת ענק לסרט ההמשך "פארק היורה 4" שצפוי לצאת בקיץ של 2014.

עלייתם של הדינוזאורים
עלייתם של הדינוזאורים

הכל התחיל אי שם ב-1964 כאשר סטיבן שפילברג נולד להורים יהודים, עוד כשהיה נער צילם סרטי 8 מילימטר אשר שימשו להקרנה ביתית. עם השנים, שפילברג החל לביים סרטי טלוויזיה שגרמו למפיקים רבים להרים גבה. כמה שנים מאוחר יותר הוא ביים את סרט הקולנוע הראשון שלו, "שוגרלנד אקספרס" אשר זכה להצלחה בתעשיית הקולנוע האמריקאית. בין היתר שפילברג ביים גם את הסרט "אינדיאנה ג'ונס" שזכה להצלחה רבה ואף לסרטים נוספים בסדרה.

ב-1994 שפילברג הוכיח את הצלחתו כאשר הביא לנו את סרט המדע-בדיוני "פארק היורה" שזיכה אותו בכרטיס כניסה לתעשיית הקולנוע ההוליוודית. בזכות אותו סרט, הוא הפך לאחד מהבמאים החשובים ביותר בתעשייה ההוליוודית. כשלאחר מכן המשיך והביא לנו גם את "להציל את טוראי ראיין", "טרמינל", "הרפתקאות טינטין", "סוס מלחמה" וסרט הדרמה "לינקולן" אשר הוקרן לאחרונה ואף זכה בקטגוריות שונות בפרסי האוסקר.

לאחר שסרטו האחרון "לינקולן" גרף 258 מיליוני דולרים, שפילברג ניסה לחזור למקורות בתפקיד הבמאי לסרט "פארק היורה 4", אך לאולפני יוניברסל היו תוכניות אחרות. יוניברסל החליטו שקולין טרברו אשר ביים את סרט הקומדיה "על אחריותכם בלבד" שאגב זכה השנה בפרס האינדי לתסריט הטוב ביותר, יביים את הסרט "פארק היורה 4". על תסריט יעבדו ריק ג'פה ואמנדה סילבר, הצמד שכתב את תסריט הסרט "כוכב הקופים: המרד" שיצא ב-2011.

פרנק מרשל שהפיק בעברו את הסרט המצליח "בחזרה לעתיד", שיתף בחשבון הטוויטר כי הוא הצטרף כמפיק ראשי להסרט: "אני מתרגש מאוד לקראת תפקידי כמפיק, כל כך שמחתי שבחרו בי, אני מאוד שמח לקחת חלק בהפקת הסרט".

צילומי הסרט "פארק היורה 4" יתחילו בחודשים הקרובים, הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע ביוני 2014 וזאת ע"פ לוח הזמנים העמוס. בנוסף, הוחלט להקרין את הסרט הראשון "פארק היורה" בתלת מימד שאגב אצלנו יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 18 ביולי 2013. אז אל תשכחו את המשקפיים, כי אתם הולכים לחוות ערב מהסרטים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על עלייתם של הדינוזאורים
סרטים בקולנוע