אנחנו כבר בחמישי?: "מת לצעוק 5"

קולנוע
סרטי פרודיות יש, ולא מעט, אך פרודיה שיש לה עבר, הווה ועתיד יש רק אחת והיא לא אחרת מאשר "מת לצעוק", בחודש אפריל אנחנו מקבלים בזרועות פתוחות את הסרט החמישי בסדרה הנהדרת הזו אשר גורמת לכולנו לצחוק מאותם סרטים אשר בלטו בשנים האחרונות.

אנחנו כבר בחמישי?: "מת לצעוק 5"
אנחנו כבר בחמישי?: "מת לצעוק 5"

לפני כ-13 שנה יצא סרט ושמו היה "מת לצעוק" אשר היה מבוסס ברובו על סרט האימה המצליח "צעקה" אשר הפך עד מהרה לסרט אהוב בקרב אוהבי סרטי האימה למיניהם ואף הביא לז'אנר לא מעט אוהדים חדשים. ממש מספר חודשים לאחר הסרט השלישי בסדרת "צעקה" יצא סרט שבאותם זמנים היה נחשב לסרט מיסתורי ברובו וכמו כן עשה רושם של פרובוקציה אחת גדולה, בסופו של יום ולאחר יום ההקרנה הראשון לסרט "מת לצעוק" גילינו שהיו המון דברים שלא ידענו על פרודיה ובכלל סרטי הפרודיה חזרו אל התודעה בקול גדול.

ההיסטוריה ומספר הסרטים לסדרת הסרטים "מת לצעוק" מלמדת שכל עוד עולם הקולנוע חי ובועט יש מקום לפרודיה וכמובן לאחת כזו בסגנון חצוף שבמילים עדינות, לא דופקת חשבון לאף אחד. אולי יש לא מעט גסויות, אבל אם אתם הולכים עם ראש פתוח ולא מפחדים מסרט שיש לו ביצים והשקפה של "אין לי מה להפסיד" אתם ללא ספק תוכלו להנות בתאריך 11 לאפריל 2013 כאשר הסרט "מת לצעוק 5" יעלה לאקרנים בבתי הקולנוע השונים אשר ברחבי הארץ.



את הסרט "מת לצעוק 5" ביים מלקולם ד.לי בהשתתפות השחקנים לינדזי לוהן, צ'ארלי שין, סנופ דוג, רג'ינה הול, אנתוני אנדרסון, אשלי טיסדייל, אריקה אש ושחקנים רבים נוספים. הסרט עתיד לעלות לאקרנים בתאריך 11 לאפריל 2013 וכמו כן אנו מצפים לסרט נוסף אשר יביא בידור וסיכום שנתי על כנפי הפרודיה של עולם הקולנוע. שווה הצצה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אנחנו כבר בחמישי?: "מת לצעוק 5"
סרטים בקולנוע