סוגרים טרילוגיה: "האויב שבפנים 6"

קולנוע
פול ו.ס. אנדרסון, מי שביים את "שלושת המוסקטרים" והיה לבימאי בסרטים מצליחים אחרים חוזר בשנית לכיסא הבמאי על מנת לסיים את הטריילוגיה השניה לסדרת הסרטים המצליחה של "האויב שבפנים".

סוגרים טרילוגיה: "האויב שבפנים 6"
סוגרים טרילוגיה: "האויב שבפנים 6"

בשבוע שעבר חברת סוני פיקצ'רס הודיעה כי היא חוזרת להפיק את הסרט השישי "האויב שבפנים 6" וכעת מצרפת את פול ו.ס. אנדרסון שכבר הפיק את שלושה סרטים מן הסדרה המצליחה "האויב שבפנים" המבוססת על משחקי הוידאו "האויב שבפנים" של חברת קאפקום.

מדיווחים חדשים עולה כי פול ו.ס. אנדרסון בחר לחזור לביים את הסרט השישי והאחרון בטרילוגיה השניה מכיוון שרצה להיות חלק מסיומה של הטרילוגיה האחרונה לסדרת הסרטים הכה מצליחה "האויב שבפנים" וככל הנראה חלומו עומד להתגשם. אל אנדרסון מצטרפת מילה ג'ובוביץ' שאף הופתעה לגלות כי לוהקה לסרט השישי ששוב צפוי לסחוף את כולנו אל תוך עולמם של הזומבים.

כאמור, הסרט החמישי לסדרה המצליחה "האויב שבפנים: הגמול" גרף עד כה 221 מיליוני דולרים ברחבי העולם כולו, דבר אשר הוכיח בפעם החמישית כי סדרת סרטי האימה מבית היוצר של "האויב שבפנים" ממשיכה להביא אנשים לבתי הקולנוע והמבקרים מצידם, רוצים עוד.

הסרט "האויב שבפנים 6" יהיה לסרט האחרון בסדרת "האויב שבפנים" אשר הגיע אלינו לראשונה בשנת 2002 ובכיכובה של מילה ג'ובוביץ' הנדירה אשר סחפה למשחק המלהיב מעריצים רבים. אל מילה ג'ובוביץ' מצטרפים השחקנים סינה גלורי, מישל רודריגז, שון רוברטס, עודד פאר, בוריס קודג'ו וקווין דורנד אשר יביאו אלינו את סגירתה של טרילוגיה נוספת וכל כך נפלאה אשר מביאה המון אקשן, דם וכמובן את מילה ג'ובוביץ'.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סוגרים טרילוגיה: "האויב שבפנים 6"
סרטים בקולנוע