"ורוניקה מארס" חוזרת בסרט

קולנוע
סדרת הטלוויזיה "ורוניקה מארס" אשר ירדה מהמסכים ב-2007 לאחר שלוש עונות סוחפות, חוזרת בסרט וזאת בזכות 52 אלף מעריצים אשר תרמו מיליוני דולרים.

"ורוניקה מארס" חוזרת בסרט
"ורוניקה מארס" חוזרת בסרט

כעת שהתקציב גוייס, אולפני האחים וורנר נתנו אור ירוק לצילומי הסרט אשר צפויים להתקיים עוד השנה. השחקנית קריסטן בל והיוצר רוב תומאס החלו את פרויקט גיוס 2 מיליון הדולרים רק לפני שלושה ימים וכבר הצליחו להשיג את המטרה לאחר 10 שעות של גזיזת ציפורניים. אלפי מעריצים החליטו לתרום מהסיבה שהצפייה בסדרה "ורוניקה מארס" שינתה את חייהם באופן טוטאלי. בתחילה, אולפני האחים וורנר לא הסיכמו לתת את הסכום הנדרש, אך כוכבי הסדרה ובעיקר יוצריה לא התייאשו וכולם נרתמו לקמפיין גיוס הכספים אשר החל לפני כשלושה ימים.



זהו הקמפיין הראשון מסוגו שהצליח להשיג את מלא הסכום שהתבקש לאחר 10 שעות בלבד. אך עם זאת, אולפני האחים וורנר בספק אם כל הסכום (3 וחצי מיליון דולר) שנתרם עד כה יספיק לכסות את מלוא התקציב. שלאחר מכן דווח כי השחקנית הראשית בסדרה, קריסטן בל ויוצריה רוב תומאס מתכננים ליצור קמפיין נוסף במטרה להשיג עוד כמה מיליוני דולרים נוספים אשר יעזרו להם לכסות את ההוצאות.

כזכור, הסדרה עקבה אחרי ורוניקה (קירסטן בל), חוקרת פרטית אשר הולכת בדרכו של אביה הבלש. אך כאשר עולמה חרב עליה, היא מחליטה להיות חוצפנית וקשוחה כדי לפתור תעלומות מסתוריות כפי שאביה עשה.

עוד דווח כי אולפני האחים וורנר הודיעו שצילומי הסרט "ורוניקה מארס" יחלו בקיץ הקרוב וצפוי להסתיימו בסתיו. ככל הנראה הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ורוניקה מארס" חוזרת בסרט
סרטים בקולנוע