20 שנה אחרי: הטיפשים חוזרים

קולנוע
20 שנה לאחר אירועי הסרט הראשון "טיפשים בלי הפסקה", אולפני האחים וורנר החליטו לאחד את שני הטיפשים לסרט ההמשך "טיפשים בלי הפסקה 2" שצילומיו צפויים להתחיל ב-2014.

20 שנה אחרי: הטיפשים חוזרים
20 שנה אחרי: הטיפשים חוזרים

לחובבי סרט הקומדיה "טיפשים בלי הפסקה" יש סיבה לחגוג, ג'ים קארי וג'ף דניאלס חוזרים בסרט לטיפשים בלבד!. שני הכוכבים המוצלחים אשר הצחיקו אותנו מטיפשותם הרבה בסרט הראשון, חוזרים בסרט נוסף ואיתו הרבה חוש הומור שיגרום לכם לעשות במכנסיים.

ג'ים קארי וג'ף דניאלס התראיינו למגזין "אקסס הוליווד" וסיפרו: "חשבנו על זה כבר הרבה זמן, הגענו למסכנה שהשארו חור בעלילת הסרט הראשון, והגיע הזמן לעשות סרט המשך עם המון חוצפה והומור שרק אנחנו יודעים לעשות". השניים עוד הוסיפו, "אנחנו נרגשים ומקווים שבתחילת השנה הבאה נוכל לפנות מזמננו כדי להתחיל לעבוד על צילומי הסרט".

כזכור, השניים גילמו את תפקידם של לויד והארי אשר ידועים בטיפשותם הרבה וחסרת התקנה, שמצאו מזוודה מלאה במיליוני דולרים, אך מרוב טיפשותם הם מחליטים לחפש את מרי (שאותה גילמה לורן הולי) כדי להחזיר לה את המזוודה. אבל ישנה בעיה אחת, השניים שמטרתם הייתה להחזיר את המזוודה עם כל כסף, ביזבזו הכל ואף מתחילים לריב על ליבה של מרי.

עלילת סרט ההמשך מתרחשת כ-20 שנה לאחר אירועי הסרט הראשון שבעקבותיו השניים יוצאים להרפתקה חדשה בתקווה למצוא את הילד המאומץ של אחד ממהשניים.

גם בסרט ההמשך "טיפשים בלי הפסקה 2" צמד האחים בובי פארלי ופיטר פארלי יהיו אחראים על הפקת הסרט וכתיבת תסריטו. שכמובן אולפני האחים וורנר בשיתוף עם אולפני ניו-סינמה יהיו אחראים על הפקתו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על 20 שנה אחרי: הטיפשים חוזרים
סרטים בקולנוע