קליק: רומנטי או פיקנטי?

קולנוע
אולפני האחים וורנר חשפו לאחרונה כי צמד השחקנים אדם סנדלר ודרו ברימור מתאחדים לסרט קומדיה רומנטי נוסף בדומה לסרט "50 דייטים ראשונים".

קליק: רומנטי או פיקנטי?
קליק: רומנטי או פיקנטי?

אדם סנדלר ודרו ברימור הם שני שחקני קולנוע מהשורה הראשונה, השניים שכיכבו בסרטי הרומנטיקה "זמר החתונות" ו-"50 דייטים ראשונים" חוזרים לעשות זאת בפעם השלישית וזאת על פי דיווחי האתר "וראייטי" בו נאמר כי השנים יחזרו להצית מחדש את הכימיה בניהם בתפקידים ראשיים בסרטם של אולפני האחים וורנר שעדיין לא חשפו את שמו של הסרט ואף את מועד הפצתו לאקרנים.

הפעם, שלא בדומה לשני סרטי הרומנטיקה בהם כיכבו, השניים יגלמו זוג חברים שבעברם היו מאוהבים אחד בשניה, אך פחדו לחשוף זאת. לאחר שהשניים מבינים כי פיספסו בעבר את הדייט שלהם, הם מחליטים לצאת לדייט שבסופו (וכרגיל) נגמר באסון. וכל זאת כדי למצוא עצמם כשמסביבם נמצאים ילדיהם ממערכות יחסים קודמות. עם לומר את האמת, זה נשמע כמו עוד סרט רומנטי קיטשי, אך עם אנחנו מצפים לסרט קומדיה כי בסופו של דבר מדובר פה בשתי שחקנים גדולים, אדם סנדר שתמיד מצליח להצחיק אותנו ודרו ברומר החיננית אשר יודעת לעשות את תפקידה על הצד הטוב ביותר ואף יותר מכך.

על פי הדיווחים תפקיד הבמאי הלך לפרנק קוראצ'י אשר עבד בעבר עם סנדלר וברימור בסרט הקומדיה "זמר החתונות" שזכה להצלחה רבה ולביקורות חיוביות רבות בתעשיית הקולנוע ההוליוודית. בנוסף, אנו מאמינים כי צוות ההפקה למד מטעויות קודמות בתקווה שהסרט יסחוף את הצופים וישאיר טעם לעוד...

מלבד זאת, נחשפה כרזה חדשה לסרטו של דניס דוגאן "מגודלים 2" אשר מאחד את שחקני הקומדיה: אדם סנדלר, כריס רוק, דיוויד ספייד וקווין ג'יימס ועוד רבים אחרים.

אז מה אתם אומרים, מגודלים?:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קליק: רומנטי או פיקנטי?
סרטים בקולנוע