מי האישה מאחורי הנקמה?

קולנוע
שחקן הקולנוע קולין פארל אשר כיכב בסרט הקומדיה "שבעה פסיכופטים", חוזר לסיבוב נוסף בסרט הפעולה "האישה מאחורי הנקמה" לצידה של נערת קעקוע הדרקון - נומי ראפאס.

מי האישה מאחורי הנקמה?
מי האישה מאחורי הנקמה?

השחקנית השבדית נומי ראפאס מוכרת לרובנו מסרטי "טרילוגיית המילניום" ("הנערה ששיחקה באש", "נערה עם קעקוע דרקון" ו-"הנערה שבעטה בקן צרעות") המבוססים על שלושת ספריו של הסופר הידוע סטיג לרסון אשר זכה להערצה רק לאחר מותו. הסרט הראשון בו כיכבה ראפאס היה "בצילו של העורב" אשר גרם לה להתאהב בתחום המשחק, וכעבור 8 שנים החלה ללמוד משחק תיאטרון שגרם לה לתשוקה רבה שנראו על מסכי הקולנוע בתפקידה השונים בשלושת "טרילוגיית המילניום". ב-2011 כיכבה בסרטו של גיא ריצ'י "שרלוק הולמס: משחק הצללים" לצידו של איש הברזל, רוברט דאוני ג'וניור.

בתחילת השנה נומי ראפאס חזרה לעבוד עם הבמאי נילס ארדן אופלב אשר ביים את "הנערה ששיחקה באש". בסרטו החדש אשר נקרא "האישה מאחורי הנקמה" בו מככבת ראפאס לצידו של זוכה פרס גלובוס הזהב, קולין פארל.

התסריט נכתב ע"י ג'.ה. וימן אשר כתב את תסריט סדרת הטלוויזיה המצליחה והמדוברת "פרינג'" שנוצרה ע"י במאי הסרט "סטארטרק" הלא הוא ג'יי ג'יי אברהמס אשר לאחרונה ביים את סרט ההמשך "סטארטרק: האויב בתוכנו" שצפוי לצאת לבתי הקולנוע בחודש מאי הקרוב.

העלילת הסרט "האישה מאחורי הנקמה" עוקבת אחר ויקטור, רוצח שכיר בגילומו של קולין פארל הנשלח לבצע רצח בתמורה לתשלום, אך כעבור כמה ימים ביאטריס (נומי ראפאס) יוצרת קשר עם ויקטור ומספרת לו כי ראתה את הרצח שביצע, ובכך מנצלת את הרגע ומספרת לו שהיא לא תחשוף אותו אלא אם הוא יהרוג את ראש אירגון הפשע שהתעלל בה פיזית.

בסרט "האישה מאחורי הנקמה" מככבים קולין פארל, נומי ראפאס, דומיניק קופר, טרנס הווארד, איזבל הופר וארמנד אסנטה. הסרט יצא לבתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ בתאריך יום חמישי, 14 במרץ 2013
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי האישה מאחורי הנקמה?
סרטים בקולנוע