חיים שכאלה: דוויין ג'ונסון, דה רוק

קולנוע
הוא קיבל את השם דה רוק דרך בימות ההיאבקות ומשם הדרך הייתה קצרה אל מסכי הקולנוע, הוא בסך הכל רצה להיות לשחקן פוטבול ומבחינתו נדידה אל מדינה שהיא לא מולדתו הייתה הבחירה הנכונה.

חיים שכאלה: דוויין ג'ונסון, דה רוק
חיים שכאלה: דוויין ג'ונסון, דה רוק

אז מה בעצם הפך את הילד מקליפורניה לשחקן קולנוע מבוקש והאם זו בעצם הייתה תוכניתו מלכתחילה?. אין צורך לשאול דוויין ג'ונסון לגבי מה רצה לעשות בחייו האישיים, אלא מספיק להסתכל אל עברו ומהר מאוד ניתן להבין שאותה נדידה מארה"ב כל הדרך לקנדה בשל אי קבלת חוזה בליגת ה-NFL עושים הרושם שג'ונסון רצה בעולם הפוטבול, אך לא ידע מה העתיד צופן לו. הוא קיבל את ההזדמנות הראשונה שלו על בימת ה-WWE כבר בשנת 1996 ומשם קיבל את כינויו "דה רוק", או בעברית ה-סלע. ג'ונסון למד את עולם ההיאבקות טוב מאוד עד כדי שהפך למתאבק נערץ במשך שנים רבות. בשנת 1999 קיבל את ההזדמנות הראשונה בקריירת המשחק שלו בסרט הדוקומנטרי "מעבר לחשבון" אשר עסק בעולם ההיאבקות.

אז (בשנת 1996):



כיום ובגיל 40, דוויין ג'ונסון, או אולי בכינויו, דה רוק, זוכה להצלחה גדולה בקרב שחקני הקולנוע ובהוליווד בכלל. בימים אלה הוא עובד על מספר סרטים ובעיקר על שיווקו של הסרט הבולט ברשימה המרשימה וכמו כן שמו הוא "מהיר ועצבני 6" שהוא בעצם סרטו השני שג'ונסון לוקח בו חלק לאחר שבסרט הקודם באותה הסדרה הוא הצליח להשאיר חותם ואף טעם של עוד. וכל זאת מבלי שנזכיר כי הוא ממשיך לככב על בימות ההיאבקות בליגת ה-WWE ושהחוזה שלו שמן מתמיד.

אז מה בעצם הפך את הנער המתבגר לשחקן מדופלם, והאם הוא שמח בעובדה שהצליח להיות לאיש כה מוכר ולו דווקא דרך עולם הפוטבול אלא מן הזירה, אל ליבם של הצופים ומשם היישר אל מסך הקולנוע. אפשר לומר שג'ונסון הגיע אלינו ממש מן הקרקעית ובצעדי ענק הגיע לתודעה בזכות ולא בחסד, דבר שקשה בעולם הקולנוע לבצע, בטח ובטח בגיל כה מבוגר כמו של ג'ונסון.

היום:



אם תשאלו את ג'ונסון, את עולם הפוטבול הוא כבר שכח, עם משחק קולנועי מלהיב בהשתתפות בסרטים שונים ומגוונים בז'אנרים של פעולה ועד קומדיה דוויין ג'ונסון השאיר את חותמו והוא ממשיך לעשות זו גם היום בגיל 40.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חיים שכאלה: דוויין ג'ונסון, דה רוק
סרטים בקולנוע