סוחר סמים מלשן: "מלשין"

קולנוע
שחקן הקולנוע דוויין ג'ונסון יככב בסרט החדש של ריק רומן וו "מלשין" לצידו של ג'ון ברנטל המוכר מסדרת הטלוויזיה "המתים המהלכים" אשר סחפה איתה המון חובבי זומבים.

סוחר סמים מלשן: "מלשין"
סוחר סמים מלשן: "מלשין"

ג'ונסון חוזר בסרט חדש, בדומה להופעתו בסרט האימה "המומיה 2" בו כיכב כמתיוס או מלך העקרבים. כמו כן, דוויין כיכב גם בסרטים "דום", "תוכנית המשחק" ו-"המירוץ להר המכשפות", אך אלו רק דוגמאות קטנות של סרטים שבזכותם הגיע לרשימת השחקנים הגדולים של הוליווד. לאור הצלחתו בעת תפקידו בסרט "מהיר ועצבני 5" ולמרות שכיכב לצידו של וין דיזל ג'ונסון בלט במשחקו, וכמו כן הוחלט ללהק אותו גם לסרט ההמשך בשם "מהיר ועצבני 6" אשר צפוי לצאת לאקרנים בחודש מאי 2013.

בעקבות הצלחותיו של דוויין ג'ונסון (דה רוק) בסרטי הפעולה הרבים בהם כיכב, הבמאי ריק רומן וו החליט ללהקו לתפקיד הראשי בסרט הפעולה "מלשין" המבוסס על מקרים אמיתיים. בסרט, דוויין ג'ונסון (דה רוק) מגלם את דמותו של ג'ון מתיוס אשר משתף פעולה עם סוכנות ה-FBI ומתחזה לסוחר סמים כדי להפיל מנהיג קרטל סמים אשר הפליל את בנו אשר הוכנס לכלא וקיבל 30 בפועל בגללו. לצידו של דה רוק יככב ג'ון ברנטל אשר הופיע בעונה הראשונה והשנייה של סדרת הטלוויזיה המצליחה "המתים המהלכים".

"מלשין" טריילר בתרגום לעברית:



ביום חמישי הקרוב ב-14 במרץ 2013 יעלה לאקרנים סרט הפעולה "מלשין" שעל הפצתו בארץ אחראיים "סרטי יונייטד קינג" המייצגים את אולפני פרמאונט ואולפני דריימוורקס. בסרט מככבים דוויין ג'ונסון (דה רוק), ג'ון ברנטל, בנג'מין בארט, מלינה קנאקארדוס, הארולד פארינאו, בארי פפר וסוזן סרנדון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סוחר סמים מלשן: "מלשין"
סרטים בקולנוע