ריהאנה מוותרת: "אין לי קול"

רכילות
זמרת הפופ, ריהאנה החלה סבב הופעות חדש בשם "The Diamonds Tour" בשמיני לחודש. אך למרבה הצער, מעריציה שבעיר בוסטון לא זכו לראותה בשישי האחרון.

ריהאנה מוותרת: "אין לי קול"
ריהאנה מוותרת: "אין לי קול"

ריהאנה אשר הבטיחה להופיע ב-27 מקומות שונים ברחבי העולם, ביטלה את ההופעה השניה שהייתה צפויה להתקיים ביום שישי האחרון בבוסטון שבניו-יורק, לאחר שנציגה הודיעה כי היא חלתה בדלקת גרון.

אתר הרכילות E! מדווח כי הזמרת הנערצת, ריהאנה ביטלה את ההופעה שהייתה אמורה להתקיים בבוסטון שלא מרצונה לאחר שחלתה בדלקת גרון. כאשר הרגישה לא נעים, ריהאנה החליטה להתנצל בפני המעריצים: "לצערי לא אוכל להופיע בבוסטון, קשה לי מאוד להתמודד עם העובדה שחיכיתי ליום הזה ובמיוחד לאחר שהבטחתי זאת. מה שיותר כואב לי זה שאיכזבתי מעריצים רבים שציפו לבואי". ריהאנה עוד הוסיפה, "אני שונאת לאכזב אנשים שמעולם לא איכזבו אותי!, ואני כל כך נבוכה על כך".

חברת הבידור האמריקאית "לייב ניישן אנטרטיינמנט" הודיעה כי ההופעה של ריהאנה נדחתה שבנוסף שיחררו הודעה ובה נאמר: "אנחנו מתנצלים בפני האנשים אשר רכשו את הכרטיסים להופעה, אבל זה לא הסוף, ריהאנה הבטיחה לקיים את ההופעה לאחר שתחלים, תשמרו את הכרטיסים עד אשר יקבע מועד חדש להופעתה".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ריהאנה מוותרת: "אין לי קול"
סרטים בקולנוע