ג'וש דוהמל בטרילוגייה חדשה

קולנוע
למרות שמייקל ביי עדיין לא חשף פרטים על ליהוקים חדשים לטרילוגיית הסרטים החדשה של הסרט "רובוטריקים 4", ג'וש דוהמל שהתראיין לאחרונה סיפר כי הוא רוצה תפקיד בסרט.

ג'וש דוהמל בטרילוגייה חדשה
ג'וש דוהמל בטרילוגייה חדשה

ג'וש דוהמל החל את דרכו כדוגמן, הופעתו הראשונה בטלוויזיה הייתה באופרת הסבון של רשת הטלוויזיה האמריקאית ABC "כל ילדיי". הסרט הראשון שבו השתתף היה "לזכות בדייט עם טד המילטון" שבו גילם את התפקיד הראשי. בהמשך דרכו הוא כיכב גם בסרטים "חופשת בלהות", "רובוטריקים" ; שקידם אותו משמעותית בתעשיית הקולנוע האמריקאית. כמו כן ג'וש כיכב גם בסרט "חיים כמו שמכירים", גם בסרטו של דיוויד בארט "לשחקן באש" שכיכב לצידה של רוסאריו דוסון.

הסרט האחרון שבו כיכב ג'וש היה סרט הרומנטיקה "מקום מבטחים" שהתבסס על ספרו של ניקולס ספארקס הידוע בשל ספרי הרומנטיקה הרבים שעובדו לסרטי קולנוע מצליחים ואף משפיעים בתולדות הקולנוע האמריקאי. עלילת הסרט מתמקדה באישה אלמונית המגיעה לעיירה קטנה שבצפון קרולניה ומתאהבת בגבר צעיר שרק התאלמן (ג'וש דוהמל).

ג'וש דוהמל, כוכב טרילוגיית הסרטים המצליחה של ה"רובוטריקים&qu ot;, חשף בראיון לאתר ה"הוליווד ריפורטר" כי הוא רוצה לחזור לגלם את דמותו של וויליאם לנוקס שהופיע בטרילוגייה הראשונה כמפקד יחידת הסיירים וחברם של הרובוטריקים.

לכתב חדשות האתר "הוליווד ריפורטר" ג'וש סיפר: "מייקל ביי אמר שהוא רוצה שאככב בטרילוגייה החדשה, אבל זה היה רק בשיחת טלפון קצרה, כך שאני לא יודע אם הוא אמר את זה כי הרגיש לא חייב, אבל אתה יודע מה?, אני בהחלט ארצה להופיע בשלושת הסרטים הבאים. ג'וש עוד הוסיף, "זה שינה לי את הקריירה, וזה גם שינה את החיים שלי עד לרגע שהחלטתי להיות חלק ממשהו גדול, שאני אסיר תודה על שנתנו לי את ההזדמנות להיות חלק מהמשהו הזה".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וש דוהמל בטרילוגייה חדשה
סרטים בקולנוע