סם מנדס: "אין לי זמן לבונד נוסף"

קולנוע
למרות השבחים הרבים בקרב מבקרי תעשיית הקולנוע האמריקאי, סם מנדס שביים את סרט הפעולה "סקייפול" חשף כי לא יביים את סרט ההמשך בסדרת הסרטים המצליחה של ג'יימס בונד.

סם מנדס: "אין לי זמן לבונד נוסף"
סם מנדס: "אין לי זמן לבונד נוסף"

בראיון למגזין הבריטי "אמפייר" סם מנדס סיפר כי אינו יוכל לעבוד על סרט ההמשך "בונד 24" מאחר והוא מתמקד בסרטיו האחרים כמו האתחול המחודש של סרט הפנטזיה "צ'רלי בממלכת השוקולד" וסרט הדרמה "המלך ליר" המתבסס על מחזהו של ויליאם שייקספיר.

"היה קשה מאוד שלא לקבל את הצעתם הנדיבה של מייקל וילסון וברברה ברוקולי, נתתי את כל כולי בבימוי הסרט "סקייפול" והיה לי כיף, אך לצערי הבהרתי להם שיש לי פרויקטים נוספים לעבוד עליהם וכי אין לי זמן פנוי לעבוד על סרט ההמשך".

סם עוד הוסיף, "העבודה על הסרט "סקייפול" הייתה אחת החוויות המדהימות בחיי המקצועיים ואני ממש גאה שלקחת חלק בפרויקט הזה, למרות זאת אני לא פוסל את האפשרות כי בעתיד אני אחזור לביים סרט או שניים בסדרת הסרטים של ג'יימס בונד".

גם לברברה ומייקל (מפיקי הסרט) היה מה להגיד: "נהנינו מאוד לעבוד עם סם, בזכותו הסרט "סקייפול" נחשב לאחד הסרטים המצליחים ביותר בשנים האחרונות". השניים עוד הוסיפו, "היינו שמחים לעבוד איתו על הסרט הבא, אבל אנחנו מכבדים את החלטתו להמשיך לעסוק בפרויקטים נוספים ומקווים שנוכל לקבל את ההזדמנות לעבוד איתו שוב בעתיד".

כאמור, הסרט "סקייפול" גרף מעל ל-1.1 מיליארד דולר ואף זכה ב-5 פרסים בקטגוריות שונות בטקס פרסי האוסקר. את ג'יימס בונד גילם שחקן הקולנוע האנגלי דניאל קרייג אשר זכה לשבחים רבים בקרב המעריצים והמבקרים השונים על תפקידו בסרט.

לגבי סרט ההמשך "בונד 24" לא נאמר דבר, אך בתחילת השנה דווח כי דניאל קרייג ישוב לגלם את דמותו של בונד פעם נוספת וכי הסרט ייצא לבתי הקולנוע בעולם רק ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סם מנדס: "אין לי זמן לבונד נוסף"
סרטים בקולנוע