בקרוב: "ליגת הצדק" של כריסטופר נולאן

קולנוע
מדיווחים חדשים עולה כי אולפני האחים וורנר הפסיקו את עבודתם על סרט האיחוד "ליגת הצדק" ואף נאלצו לגנוז את תסריטו עקב החלטות בהחלפת צוות ההפקה.

בקרוב: "ליגת הצדק" של כריסטופר נולאן
בקרוב: "ליגת הצדק" של כריסטופר נולאן

בשבועות האחרונים סרטם של האחים וורנר "ליגת הצדק" החל להעלות סימני שאלה רבים באשר להמשך הפקתו. ע"פ דיווחים חדשים אולפני האחים וורנר רוצים את כריסטופר נולאן ("עלייתו של האביר האפל") כמפיק הסרט, בעוד שתפקיד הבמאי יינתן לזאק סניידר שלאחרונה סיים את עבודתו על הסרט "איש הפלדה" שצפויי לצאת לבתי הקולנוע בחודש יוני הקרוב.

ע"פ האתר "Latino Review", אולפני האחים וורנר פנו לכריסטופר נולאן וזאק סניידק בבקשה להוביל את סרט האיחוד של גיבורי העל "ליגת הצדק". בנוסף, דווח כי האחים וורנר רוצים את נולאן כמפיק ראשי של הסרטים שלהם המתבססים על על ספרי הקומיקס של חברת DC.

עם שיחרורו של הסרט "עלייתו של האביר האפל" לאקרנים ב-2012 כריסטופר נולאן הודיע כי בעתיד הקרוב הוא לא יביים סרט נוסף על מעלליו של "האביר האפל", אך עושה הרושם שהוא כן ישוב לכיסא המפיק, וכמו כן ייתכן שכריסטיאן בייל יחזור לככב כבאטמן, אלא אם כן יאמתו את השמועה שלפיה שחקן הקולנוע ג'וזף גורדון לויט יגלם את דמותו של העטלף בסרט "ליגת הצדק".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: "ליגת הצדק" של כריסטופר נולאן
סרטים בקולנוע