כרזות חדשות: מ"איירון מן 3" ועד ל"ממלכה הסודית"

קולנוע
כרזות חדשות: מ"איירון מן 3" ועד ל"ממלכה הסודית"
כרזות חדשות: מ"איירון מן 3" ועד ל"ממלכה הסודית"
"החתונה הגדולה"

הסרט עוקב אחר דון ואלי גרושים זה זמן רב. הם נאלצים להעמיד פנים שהם זוג נשוי כאשר בנם הבכור מתחתן. ההתחזות מתגלגת ככדור שלג ומייצרת מצבים בלתי אפשריים בעבור אשתו החדשה של בנם ג'ארד.



"החתונה הגדולה" טריילר:



"הממלכה הסודית"

"הממלכה הסודית" מציגה סיפור על המאבק הסובב אותנו; כוחות האור ששומרים על הטבע, לבין כוחות האופל שרוצים להשמיד אותו. כשנערה צעירה משתגרת באופן על-טבעי אל תוך הממלכה הסודית, היא מגלה את "צוות הראג-ראג" וחוברת עם דמויות מצחיקות וייחודיות כדי להציל את שני העולמות.



"הממלכה הסודית" טריילר בתרגום לעברית:



"איירון מן 3"

טוני סטארק - איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור) מתמודד הפעם מול אויב שעושרו אינו יודע גבולות. כשסטארק מגלה שעולמו הושמד על ידי אויבו, הוא יוצא למסע הירואי כדי למצוא את האשמים. כל פניה במסע הזה תבחן את אומץ ליבו. סטארק צריך לשרוד בעזרת כוחותיו בלבד, כשהוא נשען על כושר ההמצאה והאינסטינקטים שלו ובו בזמן צריך להגן על הקרובים אליו ביותר. כשהוא מחזיר מלחמה, סטארק מגלה את התשובה לשאלה שרדפה אותו בחשאי: האם האדם עושה את החליפה או שהחליפה עושה את האדם?



"איירון מן 3" טריילר בתרגום לעברית:



"אבדון"

בעולם פוסט אפוקליפטי כאשר בני האדם חיים מעל העננים, רחוק מאזור החיים העוין על פני האדמה. חייל מוצב בפטרולים על פני כדור הארץ בנסיון להשמיד גזע חייזרים פראי שהתפשט עליו. החייל מוצא אישה שכלי הטייס שלה התרסק על פני האדמה. ביחד הם נאלצים לצאת להרפתקתה שתשנה את חיי שניהם.



"אבדון" טריילר בתרגום לעברית:



"טראנס"

מנהיג הכנופייה פרנק מחליט לשתף פעולה עם סיימון (ג'יימס מקאבוי), אדם אשר עובד בבית מכירות פומביות. סיימון הוא המוח המתכנן מאחורי השוד שנעשה בקפידה עם הכנופייה. אבל לאחר שסיימון נפצע בראשו, הוא מתעורר בבית החולים ומגלה כי הוא לא זוכר דבר מהלילה של השוד. סיימון הוא היחידי שיודע את מיקומו של הציור, ולכן פרנק שוכר מהפנטת (רוסאריו דוסון) כדי להשיב את זיכרונו שיוביל אותם למציאת הציור היקר ששדדו.



"טראנס" טריילר:



"סטוקר"

לאחר שאביה של אינדיה נהרג בתאונת דרכים, הדוד שלה צ'רלי, שהיא מעולם לא שמעה על קיומו, עובר לגור איתה ועם אמה הלא היציבה. אם הזמן היא מתחילה לחשוד בכוונותיו של הדוד המיסתורי שלה, אבל במקום להרגיש כעס או פחד, אינדיה מתחילה להתאהב בו.



"סטוקר" טריילר:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כרזות חדשות: מ"איירון מן 3" ועד ל"ממלכה הסודית"
סרטים בקולנוע