סוזן בויל בדרך לקולנוע?

קולנוע
הזמרת הסקוטית סוזן בויל בת ה-51, שהייתה לסנסציה של ממש בתכנית Britain's Got Talent ב-2009, נחושה להצטרף לעולם הקולנוע ואת צעדה הראשון בו היא מתחילה בימים אלה בצילומים לסרט "נר חג המולד".

סוזן בויל בדרך לקולנוע?
סוזן בויל בדרך לקולנוע?

המובטלת סוזן בויל השתתפפה ב-2009 בתכנית Britain's Got Talent וביצעה את הביצוע לשיר "יש לי חלום" של פנטין מהמחזה "עלובי החיים", השתתפותה בתכנית אז היה הפעם הראשונה שבה הופיעה בפני קהל, מבלי להחשיב את השתתפותה קודם לכן במקהלות הכנסייה כזמרת ליווי בעיירה בה היא מתגוררת. הביצוע שהיה מרגש מאוד, זכה למספר של צפיות שיא ביוטיוב: 500 מיליון צפיות. אף שבויל לא זכתה באותה עונה במקום הראשון היא הפכה לכוכבת של ממש והספיקה להוציא מספר אלבומים.

סיפור חייה הלא-קל והצלחתה המטאורית של סוזן בויל היה להשראה של ממש ובאחרונה השיר "יש לי חלום" מאת פנטין זכה לעדנה עם הביצוע המדהים לא פחות, של זוכת האוסקר אן האת'אוויי, בצילומי הסרט "עלובי החיים".

כעת בויל מצטלמת לצילומי הסרט, כשטרם ברור איזה תפקיד היא תגלם. הסרט "נר חג המולד" מבוסס על נובלה אמריקאית מאת הסופר מקס לוקאדו, באירועים שמתרחשים באנגליה של המאה ה-18. יחד עם בויל משתתפים בסרט גם השחקנית סמנתה בארקס (שגילמה את אפונין בסרט "עלובי החיים"), ג'ון האנה (מ"ארבעה חתונות ולוויה אחת") וסילבסטר מק'וי, שידוע בגלמו את דמותו של רדגאסט החום בסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סוזן בויל בדרך לקולנוע?
סרטים בקולנוע