נומי ראפאס חושפת: "פרומתיאוס 2"

קולנוע
השחקנית השוודית נומי ראפאס המוכרת מסרט המתח "נערה עם קעקוע דרקון", התראיינה לאחרונה וחשפה פרטים חדשים לגבי סרט ההמשך "פרומתיאוס 2".

נומי ראפאס חושפת: "פרומתיאוס 2"
נומי ראפאס חושפת: "פרומתיאוס 2"

נומי ראפאס שגילמה את דמותה של אליזבת שו בסרט המתח "פרומתיאוס", התראיינה לאחרונה וחשפה פרטים חדשים על סרט ההמשך: "לפני שבועיים פגשתי את רידלי סקוט בלונדון והוא אמר לי שהם התחילו לעבוד על התסריט". נומי הוסיפה, "אשמח לעבוד איתו שוב ואני יודעת שזה רק עניין של זמן, אבל בשביל זה צריך ליצור עלילה חדשה, ורק אז נוכל להתקדם ולהתחיל לעבוד על צילומי הסרט".

בהמשך הראיון נומי סיפרה: "בשבילי זאת הייתה חוויה מאוד מעניינת, שמעתי את זה גם מאנשים שונים שצפו בסרט, הם אמרו לי שנחשפו לדברים חדשים. היו גם כאלה שצפו בסרט מספר פעמים וגילו דברים נוספים". עוד הוסיפה, "מבחינתי זאת הייתה התנסות משמעותית ומספקת".

"פרומתיאוס" הוא פריקוול לסדרת הסרטים של "הנוסע השמיני". כזכור, עלילת הסרט עוקבת אחרי קבוצת חוקרים אשר יוצאים למסע בחיפוש אחר מקור האנושות. בהמשך המסע הם מגיעים לעולם נטוש ומרוחק, שם הם נאלצים להקריב את חייהם במטרה להציל את עתיד האנושות.

הסרט זכה לשבחים רבים בקרב המבקרים בתעשיית הקולנוע האמריקאית ואף הצלחתו המסחרית הייתה אדירה. נכון להיום הסרט גרף 403 מיליוני דולרים מכל רחבי העולם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נומי ראפאס חושפת: "פרומתיאוס 2"
סרטים בקולנוע