כרזה רשמית לסרט "גשם של פלאפל 2"

קולנוע
סוני פיקצ'רס חשפו את הכרזה הרשמית לסרט האנימציה "גשם של פלאפל 2" אשר ממשיך את עלילות הסרט הראשון שיצא בשנת 2009, בנוסף, נאמר כי סוני תשחרר גם את הטריילר הרשמי בימים הקרובים.

כרזה רשמית לסרט "גשם של פלאפל 2"
כרזה רשמית לסרט "גשם של פלאפל 2"

הסרט מבויים על ידי קודי קמרון וכריס פירן, תסריט הסרט נכתב על ידי ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן מ. גולדשטיין התסריטאים של סרט הקומדיה מאת הבמאי דון סקרדינו "בארט וונדרסטון הלא ייאמן".

לאחר דיונים רבים הוחלט כי עלילת הסרט "גשם של פלאפל 2" תהיה מקורית ולא תבוסס על ספריה של ג'ודי בארט. על הפקת הסרט אחראים סוני פיקצ'רס בשיתוף עם קולומביה פיקצ'רס שאגב גם יפיצו את הסרט לבתי הקולנוע בארה"ב.



עלילת הסרט תעקוב אחר פלינט אשר הוכר כממציא, הוא מצטרף לחברת המצאות של צ'סטר החמישי שבה עובדים רק הממציאים המבריקים ביותר בעולם. אך תוכניותיו לעבוד בחברת ההמצאות נכשלת לאחר שהוא מגלה כי המצאתו האחרונה, מכונת האוכל שלו מתחילה לייצר מפלצות אוכל. לשם כך הוא נאלץ להילחם במפלצות האוכל כדי להציל את האנושות בפעם נוספת.

בסרט מדובבים אנדי סמברג, אנה פאריס, ניל פטריק האריס, טרי קרווס, ג'יימס קאן, קריסטין סקאל וביל היידר. הסרט צפויי לצאת לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 26 בספטמבר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כרזה רשמית לסרט "גשם של פלאפל 2"
סרטים בקולנוע