ג'יימס מקאבוי הוא "העורב"?

קולנוע
השמועות על הרימייק (חידוש) לסרט המתח "העורב" צפות במשך שנים, אך לאחרונה נוספה עוד שמועה חדשה אשר מספרת כי השחקן ג'יימס מקאבוי רוצה את התפקיד הראשי בסרט.

ג'יימס מקאבוי הוא "העורב"?
ג'יימס מקאבוי הוא "העורב"?

מדווחי האתר Bloody Disgusting עולה כי כוכב הסרט "X-מן: ההתחלה", ג'יימס מקאבוי מעוניין לגלם את התפקיד הראשי בעיבוד המחודש לסרטו של אלכס פרויאס "העורב" שאותו גילם בנו של ברוס לי, ברנדון לי שנהרג במהלך צילומי הסרט במהלך סצנת היריות לאחר שנורה בבטנו מכדור אמיתי.

כזכור, הסרט עקב אחרי ברנדון לי שגילם את דמותו של אריק דרייבן שנרצח באכזריות ע"י חבורת בריונים שאף אנסו ורצחו את ארוסתו. לאחר כשנה מאז האירוע אריק חוזר לחיים במטרה לנקום את מותה של ארוסתו.

ב-2011 הוכרז כי חואן קרלוס פרסנדילו ("28 שבועות אחרי") יביים את סרט הרימייק, בעוד שבראדלי קופר לוהק לתפקיד הראשי. אך לאחר שהתפקיד הראשי הוצע למארק וולברג בסוף 2011 הוחלט לעצור את הפרוייקט עד להודעה חדשה. בתחילת שנת 2012 חברת ההפקה בחרה להמשיך לעבוד על הסרט בניצוחו של הבמאי חאבייר גוטיירז.

מאז הדיווחים על החלפת הבמאים לא נאמר דבר, אבל בהתבסס על המידע נראה כי הדברים מסתדרים וככל הנראה יתחילו לעבוד על צילומי הסרט בקרוב. ברגע שישחררו פרטים נוספים, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס מקאבוי הוא "העורב"?
סרטים בקולנוע