דיין די-האן מוכן לצילומי הסרט "ספיידרמן המופלא 2"

קולנוע
השחקן דיין די-האן אשר צפויי לככב בדמותו של הארי אוסבורן בסרט "ספיידרמן המופלא 2", החליט לספר מה הוא עושה בימים אלו בזמן שהוא ממתין למועד הצילומים של הסרט.

דיין די-האן מוכן לצילומי הסרט "ספיידרמן המופלא 2"
דיין די-האן מוכן לצילומי הסרט "ספיידרמן המופלא 2"

בראיון שנעשה לעיתון אמריקני "ניו יורק טיימס" כוכב הסרט "כרוניקה בזמן אמת", דיין די-האן החליט לספר כיצד הוא מתנהל בימים אלו "אני מוכן לקראת התפקיד שניתן לי, ואני בעיקר מתרגש לקראת הצילומים שצפויים להתרחש בעיר ניו-יורק. אני מתאמן באינטנסיביות שישה ימים בשבוע ואני אוכל כל שעתיים, בעיקר חלבונים וירקות. אני צורך במינימום 3000 קלוריות ביום, ויש תוצאה לאחר שישה שבועות של התמדה, הצלחתי לעלות 7 קילו".

ע"פ המידע הנ"ל ייתכן ומארק ווב מסתיר בשרוולו עוד כמה הפתעות שאנחנו לא יודעים עליהם, ויש מצב גדול שדיין די-האן יגלם את דמותו של הגובלין הירוק ואף דמות אחרת אשר תילחם בספיידרמן.

כזכור, עלילת הסרט "ספיידרמן המופלא 2" תעקוב אחר פיטר פארקר (אנדרו גארפילד) שעסוק בהגנה על עירו מפני פושעים רבים, במקום לבלות עם האדם האהוב עליו, גוון סטייסי (אמה סטון), אבל פיטר לא שכח את ההבטחה שנתן לאביה של גוון שאמר לו להתרחק ממנה, הוא פשוט לא יכול לעמוד בהבטחה הזאת, והוא יודע את זה. לאחר שמגיע לעירו נבל חדש בשם אלקטרו (ג'יימי פוקס) אשר חובר להארי אוסבורן (דיין די-האן), פיטר מתחיל לגלות דברים חדשים על עברו.

הסרט "ספיידרמן המופלא 2" מבויים בימים אלו ע"י מארק ווב, מתסריטם של סטיב דיטקו, ג'יימס ונדרבילט ואלכס קורצמן. בסרט מככבים אנדרו גארפילד, ג'יימי פוקס, דיין די-האן, אמה סטון, פול ג'יאמטי, סאלי פילד ומרטין שין. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 01 במאי 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דיין די-האן מוכן לצילומי הסרט "ספיידרמן המופלא 2"
סרטים בקולנוע