האם הסרט "גרין לנטרן 2" ייצא לפועל?

קולנוע
מארק סטרונג שגילם את דמותו של סינסטרו - הפקח הירוק בסרט "גרין לנטרן" המבוסס על ספר הקומיקס באותו השם, מסביר למה לא יפיקו את סרט ההמשך.

האם הסרט "גרין לנטרן 2" ייצא לפועל?
האם הסרט "גרין לנטרן 2" ייצא לפועל?

לאחרונה מארק סטרונג ערך ראיון עם MTV ודיבר על הסרט "גרין לנטרן" שנחל לאכזבה גדולה בקרב הצופים הרבים. "אני אהבתי את העלילה של הסרט, ממש התחברתי לדמות שלי בכל המובנים, אבל אני אופתע אם אולפני האחים וורנר יעבדו על סרט המשך". עוד הוסיף ואמר "אני משער שהעבודה על הסרט לא תצא לפועל את סרט ההמשך בגלל שהתפקיד שלי בסרט ההמשך אמור להיות אחד המרכזיים, אז אם עד עכשיו האולפנים לא יצרו איתי קשר, סימן שהסרט לא ייצא לפועל".

מארק סיפר גם על סוף הסרט שבו הוא (סינסטרו) ענד את טבעת הכוח הצהובה שנתנה לו כוח אפל "אני בטוח שהצופים נשארו סקרנים ורצו לדעת מה יקרה בהמשך לאחר שסינסטרו ענד את הטבעת הכוח הצהובה, הסצינה הסופית אמורה לרמוז על סרט המשך, הקטע האחרון בסרט היה מאוד מרגש בשבילי לאחר שענדתי את הטבעת הצהובה שנתנה לי כוחות החדשים, זה היה כיף גדול".

ע"פ המידע שסיפק השחקן מארק סטרונג ניתן להבין כי כנראה אולפני האחים וורנר לא יפיקו סרט המשך ובכך לא יקחו סיכון נוסף לאחר שהפסידו כמה מאות מליוני דולרים ואף ביקורות שליליות בקרב רבים מהצופים. אנחנו לפחות לא שוללים את האפשרות שסרט ההמשך ייצא לפעול, במידה ויהיו עידכונים לכך, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האם הסרט "גרין לנטרן 2" ייצא לפועל?
סרטים בקולנוע