פרמאונט שוקלים לעבוד על סרט ההמשך "ג'ק ריצ'ר 2"

קולנוע
אולפני פרמאונט מדווחים כי למרות שהסרט "ג'ק ריצ'ר" לא הגיע ליעד הרווחים שהציבו בטבלת שוברי הקופות, ייתכן והם יפיקו את סרט המשך.

פרמאונט שוקלים לעבוד על סרט ההמשך "ג'ק ריצ'ר 2"
פרמאונט שוקלים לעבוד על סרט ההמשך "ג'ק ריצ'ר 2"

אולפן הסרטים פרמאונט קיוו שסרטו של כריסטופר מקווארי "ג'ק ריצ'ר" יגרוף בשקט 250 מיליוני דולרים ברחבי העולם, אך נכון לעכשיו זה עדיין לא קרה. עלות הפקת הסרט נאמדה על 60 מיליוני דולרים בעוד שהסרט הצליח לגרוף עד כה רק 200 מיליוני דולרים ברחבי העולם, מה שאומר שחסרים עוד 50 מיליוני דולרים כדי שאולפני פרמאונט יגיעו ליעד שהוצב.

אתר הדדליין מדווח כי למרות שאולפני פרמאונט לא השיגו את יעדם, בעתיד הקרוב הם יחזרו לשולחן הדיונים ויחליטו אם הם יעבדו על סרט המשך של "ג'ק ריצ'ר" וזאת רק לאחר שקיבלו שבחים רבים וביקורות טובות מהבקרים השונים.

"ג'ק ריצ'ר" הוא סרט פעולה המבוסס על ספרו של לי צ'יילד באותו השם, עלילת הסרט עוקבת אחר ריצ'ר (טום קרוז) - חוקר ממחלקת הרצח אשר נשלח לחקור חמישה מקרי רצח שונים שבוצעו ע"י צלף צבאי מיומן.

תזכורת למי שכח:



כאמור, אולפני פרמאונט עדיין לא נתנו אור ירוק לתחילת צילומי סרט ההמשך, אך מנכ"ל האולפן סיפר כי הסיכויים להפקת סרט נוסף דיי גדולים. טרם ידועים פרטים נוספים, אך ברגע שיהיו כאלה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פרמאונט שוקלים לעבוד על סרט ההמשך "ג'ק ריצ'ר 2"
סרטים בקולנוע