ג'וש גאד ידובב בסרט "אני והצל שלי"

קולנוע
מדיווחים חדשים עולה כי אולפני דרימוורקס חזרו לעבוד על סרט האנימציה "אני והצל שלי" המצולם בימים אלו, לאחר החלטות שונות הוחלט כי הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-2014.

ג'וש גאד ידובב בסרט "אני והצל שלי"
ג'וש גאד ידובב בסרט "אני והצל שלי"

"אני והצל שלי" הוא סרט אנימציה בהפקתם של אולפני הקולנוע דרימוורקס. הסרט בבימויו של אלסנדרו קרלוני שהיה אחראי על כתיבת עלילת הסרט "קונג פו פנדה 2". הוחלט כי הסרט יופץ ע"י אולפני פוקס המאה ה -20 אשר רכשו את זכויות הסרט.

הפרוייקט נחשף לראשונה ב-2010 ובאותו הזמן דווח כי מארק דינדל ("צ'יקן ליטל") יהיה אחראי על בימוי הסרט, אך ב-2011 האולפנים דיווחו שההפקה נעצרה לאחר בעיות עם הבמאי. ב-2012 הוכרז כי אלסנדרו קרלוני יביים את הסרט, ובנוסף דיווחו על המשך צילומי הסרט שהחלו בתחילת חודש פברואר 2013.

הסרט מגולל את סיפורו של סטן, צל מתוסכל המשתוקק לחיים מלאי הרפתקאות, אך למרבה הצער סטן הוא צלו של סטנלי גרב, האדם המשעמם ביותר בעולם. כאשר צל אכזרי מעולם הצללים מעמיד את חייהם בסכנה, סטן נאלץ לעבור על חוק הצללים האוסר להשתלט על בן האדם, ומשתלט על גופו של סטנלי כדי להתמודד מול הצל הרשע שבכוונתו להשתלט על עולמם של בני האדם בעזרתם של צבא הצללים האפלים.

הסרט בבימויו של אלסנדרו קרלוני מתסריטם של טום ג'. אסטל, רון ג'יי. פרידמן וסטיב בנצ'יץ'. השחקנים המדובבים בסרט הם קייט הדסון, ביל היידר וג'וש גאד. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארץ ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וש גאד ידובב בסרט "אני והצל שלי"
סרטים בקולנוע