נחשפה כרזה חדשה מהסרט "איירון מן 3"

קולנוע
אולפני מארוול חשפו כרזה חדשה מהסרט "איירון מן 3" שבו מככב בן קינגסלי המגלם את תפקידו של "מנדרין" - אויבו החדש של טוני סטארק/איירון מן.

נחשפה כרזה חדשה מהסרט "איירון מן 3"
נחשפה כרזה חדשה מהסרט "איירון מן 3"

בכרזה מוצגת דמותו של מנדרין במראה משודרג, שלא בדומה למנדרין שנוצר ע"י רוברט דה לה טורה בחוברת הקומיקס "Tales of Suspense" שנכתבה ע"י עורך ספרי הקומיקס הנערץ סטן לי.



ע"פ ספרי הקומיקס של "איירון מן", מנדרין מתואר כדמות של נבל על המתמחה באומנויות לחימה שבמשך השנים הפכו את גופו לחזק וחסין מפגיעות. בנוסף, הוא גם מסוגל להרוס את חליפת הברזל של איירון מן בשתי ידיו בעזרתן של עשר טבעות מיוחדות שמצא על ספינת החלל אקסון-קאר.

עלילת הסרט עוקבת אחר איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור) המותקף ע"י מנדרין שמצליח להשמיד את כל רכושו, ואת כל חליפות הברזל שיצר עד כה. כעת, כשחברתו פפר נחטפה, וכל עולמו הושמד, טוני סטארק יוצא לנקום, אך הוא יאלץ לעשות זאת ללא חליפת ה"איירון מן", אלא רק בעזרת האינסטינקטים שלו.

את הסרט "איירון מן 3" ביים שיין בלאק ("קיס קיס בנג בנג"), בסרט מככבים רוברט דאוני ג'וניור, בן קינגסלי, גווינת' פאלטרו, גאי פירס, דון צ'ידל, פול בטאני וג'ון פאברו. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 02 במאי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נחשפה כרזה חדשה מהסרט "איירון מן 3"
סרטים בקולנוע