עכשיו בבתי הקולנוע: "הבית הרדוף"

קולנוע
הבית הרדוף הוא סרט קומדית אימה בבימויו של מייקל טידס ומתסריטו של מרלון ויינס (מהיוצר של "מת לצעוק") הסרט יצא לבתי הקולנוע ביום חמישי האחרון.

עכשיו בבתי הקולנוע: "הבית הרדוף"
עכשיו בבתי הקולנוע: "הבית הרדוף"

"הבית הרדוף" הוא סרט פרודיה המבוסס על סרטי האימה "פעילות על טבעית", "השטן שבפנים", "רוח זדונית", "הדיבוק" ועוד. העלילה עוקבת אחר זוג צעיר - מלקולם וקישה שרק עברו לגור בדירתם החדשה כדי להתחיל את חייהם כזוג נשוי. למרבה הצער, הבית שאליו השניים עברו, רדוף רוחות.

כדי להחזיר את השקט ולהיפטר מהרוחות, מלקולם מזמין לביתו מכסחי שדים, כומר (אסיר לשעבר), קבוצת גנגסטרים, ואחרים במטרה להיפטר מאותם רוחות. הזוג הצעיר נחוש בדעתו להיפטר מאותן רוחות בדרכים קצת שונות ואף מוכנים להקריב מעצמם לשם שחיי המין שלהם לא יפגעו.

כדי למצוא תשובות הגיוניות, מלקולם מתקין מצלמות על מנת למצוא את האשמים אשר עומדים מאחורי הפעילות החריגה הנמצאת בביתם. אבל לאחר שהרוחות מבינות כי הזוג מנסה להיפטר מהם, הן נוקמות בדרכים שונות כמו לגרור את מלקולם אל מחוץ לחדרו בעוד שאישתו קישה נזרקת מחדרה דרך המדרגות ומשם אל הקיר והנורא מכל הוא כאשר מלקולם נאנס ע"י רוח רפאים.

"הבית הרדוף" טריילר בתרגום לעברית:



"הבית הרדוף" הוא הסרט הראשון של מייקל טידס כבמאי. תסריט הסרט נכתב ע"י מרלון ויינס וריק אלווארז. בסרט מככבים מרלון ויינס, אסנס אטקינס, דיוויד קוצ'נר, דייב שרידן, ניק סווארדסון וסדריק הבדרן. הסרט עלה לאקרנים בבתי הקולנוע השונים בארץ בתאריך יום חמישי, 21 בפברואר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על עכשיו בבתי הקולנוע: "הבית הרדוף"
סרטים בקולנוע