נחשפו 4 סמלים מהסרט "המשחק של אנדר"

קולנוע
פורסמו סמלי קבוצות הלחימה של בית הספר להכשרת לוחמים צעירים מהסרט "המשחק של אנדר" העוקב אחר נער בן 6 אשר נשלח לבית ספר ללחימה בחלל יחד עם עוד נערים ונערות מרחבי העולם כדי להכשירם לקראת המלחמה הקרובה כנגד החייזרים השולטים על כדו"א.

נחשפו 4 סמלים מהסרט "המשחק של אנדר"
נחשפו 4 סמלים מהסרט "המשחק של אנדר"

"המשחק של אנדר" יופק ע"י חברת הסרטים "סאמיט אנטרטיינמנט", את תפקיד הבמאי קיבל גאווין הוד אשר ביים ב-2009 את הסרט "אקס-מן המקור: וולברין". תסריט הסרט מתבסס על ספרו של הסופר אמריקני אורסון סקוט קארד אשר נודע בשל ספרי המדע הבדיוני שכתב.

העלילה מתרחשת בעתיד הקרוב שבו גזע חייזרים עוין בשם "פורמיקס" תוקף את כדור הארץ ומאיים על קיומו, אך ללא עזרתו של מפקד הצי מאזר (בגילומו של בן קינגסלי), בני האדם לא היו מצליחים להימלט. לקראת התקיפה הבאה, הקולונל היראם (בגילומו של הריסון פורד) מתחיל להכשיר נערים ונערות צעירים מהטובים ביותר על מנת למצוא את הנער/נערה אשר יובילו את הנותרים לניצחון במלחמה כנגד גזע ה"פורמיקס".

אנדר (אסא באטרפילד) הוא ילד ביישן אשר מחליט לפרוש מבית ספרו על מנת להצטרף למשטר האימונים של הקולונל היראם. עם הגעתו לכיתות אימוני הלחימה, במהירות רבה הוא מצליח לעבור את המבחנים הראשונים, ואף זוכה לכבוד בקרב עמיתיו. אנדר משך את תשומת ליבו של מאזר אשר מחליט לשלוח אותו לאימונים מתקדמים כי הוא מאמין שהוא זה שיוביל את צבא הלוחמים הצעירים שיקבעו את גורלו של כדור הארץ וחיי בני האדם התלויים בו.

בדומה לסרטי "הארי פוטר" גם בסרט הנ"ל יש ארבעה סמלים שונים המציגים את ארבעת כיתות לחימה בבית ספרו של הקולונל היראם, התלמידים השונים מ תח חלקים ל-4 קבוצות המתחרות אחת עם השניה במגוון רחב של משימות אסטרטגיות ומשחקי מלחמה.



בסרט מככבים אסא באטרפילד, הריסון פורד, אביגייל ברסלין, בן קינגסלי, ויולה דייויס, מוייזס אריאס, נונסו אנוזי, אראמיס נייט והיילי סטיינפלד. טרם ידוע מועד עלייתו של הסרט לאקרנים, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נחשפו 4 סמלים מהסרט "המשחק של אנדר"
סרטים בקולנוע