תמונות חדשות מהסרט "מטרה: הבית הלבן"

קולנוע
חברת הסרטים "מילניום פילמס" שיחררו תמונות חדשות מסרט המתח של הבמאי אנטואן פוקואה "מטרה: הבית הלבן" אשר עוקב אחר סוכן חשאי לשעבר שחוזר לתפקידו על מנת להציל את נשיא ארה"ב אשר לכוד בבית הלבן ע"י קבוצת טרוריסטים.

תמונות חדשות מהסרט "מטרה: הבית הלבן"
תמונות חדשות מהסרט "מטרה: הבית הלבן"

"מטרה: הבית הלבן" הוא סרט המתח בכיכובו של ג'רארד באטלר אשר מגלם את תפקידו של מייק בנינג, שומר הראש של נשיא ארה"ב אשר פוטר מהשירות החשאי והוחלף בסוכן חדש לאחר תאונה קטלנית שהתרחשה ובה מייק הצליח להציל רק את הנשיא ולא את אישתו שנהרגה במקום.

כאשר נשיא ארה"ב (אהרון אקהרט) מגיע לפגישה בבית הלבן על מנת לשפר את מערכת היחסים עם נשיא קוריאה, הוא נתקל ביחידת קומנדו בשירותיו של הטרוריסט קאנג אשר דורש מארה"ב לסגת מדרום קוריאה ולא הוא יהרוג את הנשיא. כעת, מייק יוצא להילחם ביחידת הטרוריסטים על מנת לכפר על מותה של הגברת הראשונה.

תמונות מהסרט:

















כאמור, הסרט הופק ע"י "מילניום פילמס", ויופץ בארה"ב ע"י "פילם דיסטריקט" אשר רכשו את זכויות הסרט. "מטרה: הבית הלבן" בויים ע"י אנטואן פוקואה ("רחובות ברוקלין"), ובכיכובם של ג'רארד באטלר, אהרון אקהרט, מורגן פרימן, דילן מקדרמוט, אשלי ג'אד, קול האוזר ואנג'לה באסט. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארץ ביום חמישי, 21 במרץ 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על תמונות חדשות מהסרט "מטרה: הבית הלבן"
סרטים בקולנוע