חמישי בבתי הקולנוע: "מת לחיות ביום טוב"

קולנוע
ביום חמישי הקרוב יעלה לאקרנים סרטו החדש של ג'ון מור "מת לחיות ביום טוב" בכיכובו של ברוס וויליס אשר נוסע למוסקבה כדי להציל את בנו שהסתבך עם אנשי המאפיה הרוסית.

חמישי בבתי הקולנוע: "מת לחיות ביום טוב"
חמישי בבתי הקולנוע: "מת לחיות ביום טוב"

הסרט בבימויו של ג'ון מור ("טיסת הפניקס") ומתסריטו סקיפ וודס. זהו הסרט החמישי בסדרת הסרטים המצליחה של "מת לחיות" שבו ברוס וויליס חוזר לגלם את ג'ון מקליין כשש שנים לאחר הסרט הרביעי בסדרה "מת לחיות 4.0".

כיום ברוס וויליס נחשב לאחד השחקנים הטובים והמוערכים ביותר בתעשיית הקולנוע ההוליוודית, במשך קריירתו הארוכה הוא הספיק לככב בהמון סרטים שבחלק מהם הוא טס לכוכב מרוחק כדי להציל את כדור הארץ ("האלמנט החמישי"), הציל את האנושות מהתנגשות אסטרואיד ("ארמגדון"), הציל ילדה קטנה מידיו של פדופיל אכזרי ("עיר החטאים"), לקח חלק במלחמת העולם השנייה ("בחירתו של הארט") ואף הספיק לבקר בעתיד הרחוק ("לופר").

כעת ברוס וויליס שב לגלם את ג'ון מקליין אשר נוסע למוסקבה לעזור לבנו ג'ק (ג'יי קורטני) להילחם אל מול אנשי המאפיה הרוסית ולמנוע את תוכנית החימוש הגרעינית שלהם המאיימת על שלומה של ארה"ב.

הסרט "מת לחיות ביום טוב" בויים ע"י ג'ון מור, ובכיכובם של ברוס וויליס, ג'יי קורטני, קול האוזר ואמאורי נולסקו. הסרט יעלה לאקרנים ביום חמישי הקרוב ויוקרן בבתי הקולנוע השונים הנמצאים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חמישי בבתי הקולנוע: "מת לחיות ביום טוב"
סרטים בקולנוע