ניקולס קייג' בסרט "ג'ו"

קולנוע
פורסמה תמונה ראשונה מסרטו החדש של הבמאי דיויד גורדון גרין "ג'ו" שבו מככב ניקולס קייג' המגלם פושע נמלט שלוקח תחת חסותו נער צעיר על מנת לסייע לו בפרנסת משפחתו הענייה.

ניקולס קייג' בסרט "ג'ו"
ניקולס קייג' בסרט "ג'ו"

לקראת פסטיבל ברלין שהתקיים השבוע, חברת הפקת הסרטים "ווסט אנד פילמס" פירסמה תמונה מסרטו החדש של דיויד גורדון גרין שבו רואים את ניקולס קייג' מזוקן ולצידו השחקן הצעיר טיי שרידן שאגב מככב לצידו של מת'יו מקונוהיי בסרט "מאד".



התסריט נכתב ע"י גארי הוקינס בהתבסס על ספרו של לארי בראון באותו השם. הסרט בויים ע"י דיויד גורדון גרין ("מבוגר אחראי"), והופק על ידי "וורלד וויו אנטרטיינמנט" שבראשו עומד כריסטופר וודרו.

הסרט עוקב אחר ג'ו רנסום (ניקולס קייג') אסיר לשעבר המתגורר בעיירה קטנה בטקסס כדי לחיות חיים שלווים ולנסות להיפטר מעברו הרודף אותו. כאשר מגיע לעיירה ילד (טיי שרידן) בכור למשפחה חסרת כל המנוהלת על ידי אביו השיכור, ג'ו מחליט לקחת אותו תחת חסתו כדי לפרנס את משפחתו. ביחד הם מנסים למצוא את הדרך שתוביל אותם לחיים טובים יותר בעולם האכזרי שבו הם חיים.

הפקת הסרט נמצאת בעיצומה כששלב הצילומים נמצא לקראת סיום, טרם ידוע מועד ההפצה רשמי ליציאת הסרט לאקרנים, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ניקולס קייג' בסרט "ג'ו"
סרטים בקולנוע