ליאם המסוורת' יככב בסרט "פרנויה"

קולנוע
השחקן האוסטרלי ליאם המסוורת' המוכר מהסרט "משחקי הרעב" יככב בסרט מותחן אמריקאי בשם "פרנויה" המבוסס על ספרו של ג'וזף פיינדר, ומגולל את קורות חייו של צעיר המאולץ על ידי הבוס שלו בחברה שבה הוא עובד, לפעול כמרגל עבור חברה מתחרה.

ליאם המסוורת' יככב בסרט "פרנויה"
ליאם המסוורת' יככב בסרט "פרנויה"

הסרט בבימויו של רוברט לוקטיק ונכתב על ידי דין הול, בסרט מככבים גם המועמדים לאוסקר גארי אולדמן ("האביר האפל"), הריסון פורד ("אינדיאנה ג'ונס"), אמבר הרד, ג'וליאן מק'מהון הידוע מסדרת הטלוויזיה ניפ/טאק, וויטני פורסיית' וריצ'רד דרייפוס. הפקת הסרט נמצאת בעיצומה כששלב הצילומים נמצא לקראת סיום.

הצילומים עצמם החלו כבר באוגוסט 2012, אך הוקפאו וחודשו בנובמבר האחרון. אולפני Relativity Media רכשו את זכויות הפצת הסרט בארצות הברית, כאשר חברת IM Global אחראית להפצת הסרט בשוק הבינלאומי.

עלילת הסרט מגוללת את קורותיו של אלכס קסידי (ליאם המסוורת'), בחור מושך וחמדן בעל תפקיד מפתח בחברת ההיי-טק "וויאט טלקום", אלא שבעקבות עבירה לא חוקית שביצע, כשגנב כסף מהחברה שבה הוא עובד כדי לממן מסיבה של חבר, הוא נאלץ להתעמת מול הבוס שלו, המנכ"ל ניקולס ואייט (גארי אולדמן), שמתריע בפניו כי לא יגיש נגדו תלונה בתנאי אחד - שעליו לחדור כמרגל עסקי בחברה המתחרה.

אדם מוצא עצמו מבלה את זמנו בחדרי ישיבות, מוקף ברכבים יקרים, בחורות נאות וחיים שיכול היה רק לחלום עליהם, אך מאחורי הקלעים וויאט מושך בחוטים - והוא לא יחדול כדי להצליח באתגר ששווה מיליארדים. כשהוא מבין כי הוא לא יותר מאשר בובה במשחק החולני של הבוס שלו.

הסרט מבוסס, כאמור, על רב המכר מאת ג'וזף פיינדר, הידוע כסופר של מותחנים עסקיים וזהו העיבוד הקולנועי הראשון לספר פרי עטו. התסריט לסרט נכתב על ידי ג'ייסון דיל ובארי לוי. על עבודת ההפקה אחראים אלכסנדרה מילצ'ן, סקוט למברט ודיפאק נייאר.

הסרט צפוי להיות מוקרן לראשונה בפסטיבל הסרטים של קאן. תחילה דווח כי הסרט ייצא לאקרנים בספטמבר 2013, אם כי אולפני ההפקה הכריזו באחרונה כי בכורת הסרט תהיה ב-4 באוקטובר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ליאם המסוורת' יככב בסרט "פרנויה"
סרטים בקולנוע