אמנדה ביינס גורשה מדירתה

רכילות
השחקנית אמנדה ביינס גורשה מדירתה שבה התגוררה בניו-יורק לאחר שעברה על חוקי הבניין ועישנה מריחואנה בדירתה ואף במסדרונות הבניין אשר גרמו לריחות חזקים ולא רצויים.

אמנדה ביינס גורשה מדירתה
אמנדה ביינס גורשה מדירתה

ככל הנראה בימים הקרובים אמנדה ביינס (26) תתחיל לחפש דירה חדשה שבה תוכל לעשן כרצונה. שכנייה התלוננו להנהלת הבניין בבקשה לגרשה מדירתה לאחר שבצעה דבר הנוגד את חוקי הבניין ופוגע בבריאותם של הדיירים. עם הזמן אנחנו מגלים כי אמנדה הולכת בעקבותיה של לינדזי לוהן שממשיכה גם היא להדרדר בחייה חסרי המזל.

מדיווחים שונים של אתרי הרכילויות עולה כי דיירי הבניין שבו התגוררה אמנדה התלוננו בפני הנהלת הבניין לאחר שאמנדה המשיכה לעבור על חוקי הבניין ולא הקשיבה להנהלת הדיור בבקשה להפסקת העישון אשר גורמת לנזק בבריאותם של הדיירים. הנהלת הבניין דיווחה "למרות הבקשות החוזרות ונשנות להפסקת העישון, אמנדה המשיכה לעשות כרצונה בלי התחשבות בדיירים השונים המתגוררים בבניין".

לאחר אשמות אלו, הנהלת הבניין החליטה לגרש את אמנדה שכעת מחפשת מקום חדש להתגורר בו. מקורב לאמנדה סיפר לאתרי הרכילויות כי השחקנית ההוליוודית עושה הצרות שוהה בימים אלו בבית מלון הנמצא במנהטן עד אשר תמצא דירה חדשה שבה תוכל לעשות כרצונה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אמנדה ביינס גורשה מדירתה
סרטים בקולנוע