מת'יו מקונוהיי בסרט הדרמה "מאד"

קולנוע
מת'יו מקונוהיי לוהק לסרט הדרמה "מאד" אשר מגולל את סיפורו של פושע נמלט הפוגש בשני נערים צעירים שמסכימים לעזור לו לברוח מאי הנמצא במדינת מיסיסיפי.

מת'יו מקונוהיי בסרט הדרמה "מאד"
מת'יו מקונוהיי בסרט הדרמה "מאד"

לאחרונה מת'יו מקונוהיי כיכב בסרט "העיתונאי" של הבמאי לי דניאלס, לאחר הקרנת הסרט בבתי הקולנוע הרבים שברחבי הארץ, הסרט הצליח לעורר לא מעט דעות שליליות כנגדו, הנושא העיקרי שאליו התייחסו מבקרי הקולנוע הרבים היה על תפקידה הבלתי נסבל של ניקול קידמן שבקטעים מסויימים זיעזע את רבים מצופיו.

כעת מקונוהיי לוהק לסרט דרמה חדשה העונה לשם "מאד" מאת הבמאי ג'ף ניקולס ("סיפור אקדח"), הסרט מופק בימים אלו ע"י חברת הפקות הסרטים Everest Entertainment.

הסרט עוקב אחר מת'יו מקונוהיי המגלם פושע נמלט בשם מאד שמסתתר באי שבמדינת מיסיסיפי. אליס וניקבון הם שני נערים צעירים הפוגשים את מאד שמספר להם כי רצח אדם בטקסס וכעת רודפים אחריו ציידי ראשים הרוצים להרוג אותו. שני הילדים הצעירים מחליטים לעזור לו לברוח למקום רחוק שבו הוא יוכל לחיות עם אהבתו ג'ניפר (ריס ווית'רספון) שמחכה לו בעיר. אך תוכניתם משתבשת לאחר שציידי לוכדים את ג'ניפר במטרה למשוך את תצומת ליבו של מאד שעלול ליפול במלכודת.

"מאד" טריילר:



הסרט "מאד" בויים ע"י ג'ף ניקולס, ובכיכובם של מת'יו מקונוהיי, סאם שפרד, ריס ווית'רספון, רוי מקניון, מייקל שאנון ושרה פאולסון. טרם ידוע התאריך הרשמי לעליית הסרט לאקרנים, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מת'יו מקונוהיי בסרט הדרמה "מאד"
סרטים בקולנוע