בראדלי קופר וג'ניפר לורנס בסרט "סרינה"

קולנוע
בראדלי קופר שעתיד להופיע בסרט ההמשך "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס 3", יככב לצידה של ג'ניפר לורנס בסרט הדרמה "סרינה" המתאר את הידרדרות חיי הנישואים של השניים לאחר שמתברר כי דמותה של ג'ניפר לא תוכל ללדת לעולם.

בראדלי קופר וג'ניפר לורנס בסרט "סרינה"
בראדלי קופר וג'ניפר לורנס בסרט "סרינה"

הסרט האחרון שבו כיכבו בראדלי קופר וג'ניפר לורנס הוא "אופטימיות היא שם המשחק" שהתבסס על פי ספרו של מת'יו קוויק, וזכה לביקורות טובות בקרב מבקרי קולנוע רבים בשל היותו סרט דרמה נוגע ללב המשלב בתוכו הומור משובח.

הסרט "אופטימיות היא שם המשחק" מועמד לטקס פרסי האוסקר שצפוי להתקיים ב-24.2 בהנחייתם של סת' מקפרלן (יוצר הסדרה "איש משפחה") ואמה סטון אשר כיכבה לצידו של ריאן גוסלינג בסרט "יחידת גנגסטרים".

ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר לוהקו לסרטה החדש של הבמאית הדנית היהודיה סוזנה בייר המתאר את מרקם מערכת היחסים הסבוכה של השניים כזוג נשוי.

הסרט עוקב אחר חייהם של הזוג הנשוי ג'ורג' וסרינה אשר מחליטים לנסוע לצפון קרוליינה כדי להרחיב את חברת ייצור העצים שבבעלותם. למרות שלג'ורג יש ילד מנשואיו הקודמים, סרינה מחליטה שגם היא רוצה להביא לעולם ילדים משלה, אך לאחר שרופא המשפחה מודיע לה כי היא לעולם לא תוכל ללדת, היא מחליטה להוציא את כל זעמה על בנו היחיד של ג'ורג'.

הסרט "סרינה" בויים ע"י סוזנה בייר ("רק אהבה"), ובכיכובם של בראדלי קופר, ג'ניפר לורנס, ריס איפנס, טובי ג'ונס ודיוויד דנקיק. טרם ידוע תאריך הפצה רשמי, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בראדלי קופר וג'ניפר לורנס בסרט "סרינה"
סרטים בקולנוע