עכשיו בבתי הקולנוע: "ג'אנגו ללא מעצורים"

קולנוע
"ג'אנגו ללא מעצורים" הוא סרטו החדש ומלא האקשן של הבמאי הנערץ קוונטין טרנטינו, הסרט עוקב אחר ג'אנגו המשתחרר מעבדות בעזרתו של הצייד הגרמני שולץ, ג'אנגו נאלץ לרדוף אחר האנשים הכי מבוקשים לצידו של שולץ אשר מבטיח לעזור לו למצוא את אישתו שאיבד לסוחר עבדים.

עכשיו בבתי הקולנוע: "ג'אנגו ללא מעצורים"
עכשיו בבתי הקולנוע: "ג'אנגו ללא מעצורים"

ג'אנגו (ג'יימי פוקס) הוא עבד שנהג באלימות כלפיו אדוניו, כעת לאחר שדוקטור קינג שולץ (כריסטוף וולץ) משחרר אותו, ג'אנגו נדרש לשתף איתו פעולה. שולץ רודף אחרי האחים בריטל האכזריים, ורק ג'אנגו מסוגל לזהות את פניהם. שולץ מבטיח לג'אנגו שישחרר אותו רק לאחר שירצח את האחים בריטל. כעבור זמן קצר ההצלחה מאירה להם פנים והם הורגים את האחים בריטל. ג'אנגו מחליט להישאר ולעבוד לצדו של שולץ הגרמני ולהמשיך לרדוף אחר מבוקשים מסוכנים בדרום האמריקה.

לאורך המסע ג'אנגו מחפש את אשתו ברומילדה (קרי וושינגטון) שאותה איבד לסוחרי עבדים לפני שנים. החיפוש הממשוך מגיע לסיומו לאחר שהשניים נתקלים בקלווין קאנדי (ליאונרדו דיקפריו), בעליה של אחוזה ידועה לשמצה. שהותם של השניים מעוררת את חשדותיו של סטיבן (סמואל ל. ג'קסון), עבדו המסור של קלווין. לאחר שקלווין מגלה כי ג'אנגו ושולץ ניסו לעבוד עליו, כל אנשיו יוצאים במתקפה שתקשה על עליהם לשחרר את ברומילדה.

"ג'אנגו ללא מעצורים" טריילר בתרגום לעברית:



הסרט "ג'אנגו ללא מעצורים" בויים ע"י קוונטין טרנטינו ("ממזרים חסרי כבוד"), הסרט בכיכובם של ג'יימי פוקס, כריסטוף וולץ, ליאונרדו דיקפריו, סמואל ל. ג'קסון, קרי וושינגטון, וולטון גוגינס וג'יימס רימר. הסרט עלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 17 בינואר 2013 בבתי הקולנוע השונים הנמצאים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על עכשיו בבתי הקולנוע: "ג'אנגו ללא מעצורים"
סרטים בקולנוע