ממת לחיות ועד ג'ק ריצ'ר: כרזות וקצת יותר מזה

קולנוע
ממת לחיות ועד ג'ק ריצ'ר: כרזות וקצת יותר מזה
ממת לחיות ועד ג'ק ריצ'ר: כרזות וקצת יותר מזה
"פארקר"
פארקר הוא שודד בנקים, אך לפעמים ולא מרצונו הוא הורג בדרך את מי שינסה לעצור אותו בזמן השוד, הוא חי לפי קוד של כבוד, האתיקה שלו היא לא לגנוב מאנשים שזקוקים לכסף. מילתו היא מילה של כבוד, ואם מישהו יבגוד בו הוא ינקום בחזרה ולא יהיה מי שיעצור אותו. למרות ששותפיו מכירים בעובדה הזאת, הם מחליטים לבגוד בו במהלך שוד בנק, אך פארקר לא נשאר חייב והוא הולך לנקום בהם. פארקר מתכנן לנקום בהם בשוד הבא שלהם, בחנות התכשיטים שנמצאת בפאלם ביץ'.



"פארקר" טריילר בתרגום לעברית:



"מת עליה"
"מת עליה" מגולל את סיפורו של זומבי בלתי רגיל (ניקולס הולט) מציל נערה צעירה מפני קבוצת מתים, לאחר שהזומבי מתאהב בג'ולי (תרזה פלאמר), ביתו של מפקד צבא אשר נוגד כל קשר למתים ובכוונתו להשמידם מן העולם, הם נכנסים למערכת יחסים עמוקה ויוצאת דופן. הזוג המוזר מנסה לגשר בין המתים לחיים, דבר אשר עלול לשנות את תפיסת עולמם של שני הצדדים השונים, ואולי אף יוכלו לחיות בשלום.



"מת עליה" טריילר בתרגום לעברית:



"כדור בראש"
"כדור בראש" מגולל את סיפורו של שוטר ממשטרת ניו-יורק (סוואן קאנג) ורוצח שכיר מניו אורלינס (סילבסטר סטאלון) מחליטים לשתף פעולה כדי לנקום באויבם המשותף שלהם לאחר שהוא חיסל את השותפים של כל אחד מהם.



"כדור בראש" טריילר בתרגום לעברית:



"מת לחיות ביום טוב"
לאחר שג'ק, בנו הבכור של ג'ון מקליין (ברוס ויליס) נכנס לצרות במוסקבה, ג'ון עושה הכל על מנת להציל את בנו הבכור. למרות שג'ק וג'ון חיים בנפרד ובעיקר לאור העובדה שג'ק התכחש לאביו במשך שנים רבות, על השניים לעבוד ביחד כדי לשמור על חייהם ועל הביטחון העולמי גם אם זה אומר שהם צריכים להשאיר את הבעיות המשפחתיות שלהם בצד. לאחר לא מאט אקשן השניים מסכלים את מזימה של הגנרל הרוסי אשר תיכנן להתנקש בחייו של נשיא ארה"ב.



"מת לחיות ביום טוב" טריילר בתרגום לעברית:



"וולברין"
יו ג'קמן חוזר בדמותו של "וולברין", בסרט זה העלילה שונה משאר סרטי הטריולוגיה. וולברין נוסע ליפן, שם הוא מתעמת עם דמות מסתורית מהעבר שלו.



"הבית הרדוף"
"בית רדוף" הינו פרודיה חדשה על סרטי האימה המצליחים "פעילות על טבעית" ו-"השטן שבפנים". כאשר זוג טרי, מלקולם (מרלון ואיינס) ואישתו קישה (אסנס אטקינס) מגיעים אל בית חלומותם, אבל הם מגלים במהרה שהם לא לבד (הבית רדוף רוחות). כאשר הרוח נכנסת אל גופת אשתו, מלקולם שוכר כומר, רופא ומכסחי שדים כדי שיגרשו את הרוח מאישתו אחרת חיי המין שלו יהרסו.



"הבית הרדוף" טריילר:



"ג'ק ריצ'ר"
חוקר ממחלקת הרצח שקוע עמוק בתיק שבו מעורב צלף צבאי מיומן שירה בחמישה קורבנות אקראיים. מבוסס על סדרת ספרי הפשע של לי צ'יילד.



"ג'ק ריצ'ר" טריילר תרגום לעברית:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ממת לחיות ועד ג'ק ריצ'ר: כרזות וקצת יותר מזה
סרטים בקולנוע