חדש בבתי הקולנוע: "ההוביט: מסע בלתי צפוי"

קולנוע
עלילת הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" עוקבת אחר בילבו בגינס ו-13 הגמדים אשר נסחפים אל מסע שמטרתו להציל את הממלכה מהדרקון האכזר. האם הם יעמדו במשימה?.

חדש בבתי הקולנוע: "ההוביט: מסע בלתי צפוי"
חדש בבתי הקולנוע: "ההוביט: מסע בלתי צפוי"

בילבו בגינס (מרטין פרימן) הצעיר מצטרף להרפתקה מופלאה לצידו של הקוסם גנדלף (איאן מק'קלן) ו-13 הגמדים שבראשותם עומד תורין צינת אלון. מטרת הקבוצה היא להגיע אל ההר הבודד, להשיב אוצר גנוב ולהרוג את סמאוג הדרקון אכזרי. המסע מוביל את קבוצת הגיבורים אל הרי הערפל, שם הם נאלצים לעבור דרך מחילות הגובלינים המובילות אל גולום שהולך לשנות את חייו של בילבו בגינס לנצח. כשהטבעת נופלת לידיו של בליבו, היא מעניקה לו את הכוח לראות ולא להיראות ומאריכה את חייו.

"ההוביט: מסע בלתי צפוי" טריילר בתרגום לעברית:



הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" מוקרן בפורמט חדשני בקצב של 48 פריימים לשניה המציג את התמונה בחדות רבה, בדומה למה שהעין האנושית רואה בזמן אמת.

הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" בויים ע"י פיטר ג'קסון ("שר הטבעות", "שוטרים לוהטים" ו-"מבט מגן עדן"). בסרט מככבים מרטין פרימן, איאן מק'קלן, קייט בלאנשט, אורלנדו בלום, איאן הולם, הוגו וייבינג, כריסטופר לי, אלייז'ה ווד, בריאן בלסד, אנדי סרקיס ובנדיקט קמברבאץ'. הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 13 בדצמבר 2012 בבתי הקולנוע השונים שברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חדש בבתי הקולנוע: "ההוביט: מסע בלתי צפוי"
סרטים בקולנוע