פיטר ג'קסון מדבר על טכנולוגיית ה-48 פריימים

קולנוע
בכורת הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" תוקרן בטכנולוגיית 48 פריימים, מה שהביא את קהל המעריצים להתרגשות גדולה עוד יותר לקראת הקרנת בכורת הסרט.

פיטר ג'קסון מדבר על טכנולוגיית ה-48 פריימים
פיטר ג'קסון מדבר על טכנולוגיית ה-48 פריימים

בכורת הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" ממש עוד מעט בבתי הקולנוע, ישנם מעריצים רבים אשר מאוכזבים מטכנולוגיית ה-48 פריימים שבה יוקרן הסרט וכי היו עד לא מזמן תגובות שליליות על אותה בטכנולוגיה החדישה. דעות רבות טענו שהיא הורסת את חווית הצפייה ואף את האפקטים עצמם.

פיטר ג'קסון החליט לצאת לטובת הטכנולוגיה החדישה, "אני מופתע מהתגובות", "אני מאמין שכל מי שמתחת לגיל 20 יהנה לצפות בסרט, אני חושב שהצפייה ב-24 פריימים ובטכנולוגיית ה-3D מעניינת, אבל דווקא הצפייה ב-48 פריימים מנצלת את מלוא הפוטנציאל שבדבר, ובנוסף, העיניים מתאמצות פחות, והתמונה גם כן חדה בהרבה".

"האחים וורנר הביאו את תמיכתם המלאה למהלך" סיפר פיטר, "הם רק רצו להוכיח שהצפייה בסרט בגרסת ה-24 פריימים היא נורמלית, בעוד שהצפייה בגרסת ה-48 פריימים היא טובה עוד יותר וכמו כן תגרום לצופים להנות כפליים". "צריך להבין שהחידוש הוא לא ניסיון שבא לשנות את תעשיית הקולנוע או את הטכנולוגייה שבה", סיפר ג'קסון.

הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" בויים ע"י פיטר ג'קסון ("מבט מגן עדן") בסרט בככבים מרטין פרימן, קייט בלאנשט, אורלנדו בלום, איאן הולם, הוגו וייבינג, כריסטופר לי ואיאן מק'קלן. הסרט יעלה לאקרים בתאריך יום חמישי, 13 בדצמבר 2012 בבתי הקולנוע השונים שברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פיטר ג'קסון מדבר על טכנולוגיית ה-48 פריימים
סרטים בקולנוע