חמישי בבתי הקולנוע: "בלדה לאביב הבוכה"

קולנוע
יוסף טאווילה אחד מנגני להקת "אנסמבל טורקיז" עושה תאונה בערב הבכורה של השמעת סימפונית "האביב הבוכה" שבה נהרגים שניים מחברי הלהקה.

חמישי בבתי הקולנוע: "בלדה לאביב הבוכה"
חמישי בבתי הקולנוע: "בלדה לאביב הבוכה"

יוסף טאווילה, נגן הטאר האגדי של להקת "אנסמבל טורקיז" ואברהם מופרדי, כתבו את הסימפוניה "האביב הבוכה". בערב הבכורה של השמעת הסימפוניה אירעה תאונת דרכים, טאווילה נרדם תוך כדי נהיגה, ושניים מאנשי התזמורת נהרגו. מהתאונה יצאו בחיים טאווילה שנשפט ונידון למספר שנות מאסר, אברם מופרדי ומרגרט שהפכה לנכה על כסא גלגלים. עשרים שנה מאוחר יותר, מופיע גבר צעיר בשם עמרם בביתו של טאווילה. עמרם הוא בנו של מופרדי, הוא מספר לטאווילה כי אביו גוסס, טאווילה מבין שחברו מופרדי מבקש ממנו לשמוע את היצירה שכתבו שניהם.

על טאווילה למצוא את מיטב המוזיקאים המנגנים על כלים אקוסטיים ראשוניים כדי שיוכלו לנגן את הסימפוניה. טאווילה ועמרם יוצאים למסע חיפוש אליו יצטרפו מספר מוזיקאים נפלאים, עמרם ימצא אהבה, ואילו טאווילה ייאלץ להתעמת עם עברו. אם ויצליח, יגשים את בקשתו האחרונה של אברם מופרדי, חברו ללהקה, ואולי יביא תיקון לנפשו המיוסרת.

"בלדה לאביב הבוכה" טריילר:



הסרט "בלדה לאביב הבוכה" בויים ע"י בני תורתי ("כיכר החלומות"), בסרט מככבים ניר (נירו) לוי, אורי קלאוזנר, אורי גבריאל, יגאל עדיקא, ארנון צדוק ומתי סרי. הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 06 בדצמבר 2012 בבתי הקולנוע השונים שברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חמישי בבתי הקולנוע: "בלדה לאביב הבוכה"
סרטים בקולנוע