חמישי בבתי הקולנוע: "ראלף ההורס"

קולנוע
"ראלף ההורס" הוא נבל המשחק לצידו של פליקס המתקן את הבניינים שראלף הורס, כאשר לראלף נמאס להיות האיש הרע, הוא בורח ממשחק הוידאו שלו כדי להוכיח שהוא יכול להיות גם לאיש הטוב.

חמישי בבתי הקולנוע: "ראלף ההורס"
חמישי בבתי הקולנוע: "ראלף ההורס"

ראלף ההורס (בדיבובו של ג'ון סי. ריילי) הוא נבל המבוסס על משחק הוידאו "פליקס המתקן", פליקס (ג'ק מק'בראייר) מתקן את הבניינים שראלף הורס במשחק. יום אחד, ראלף מספר לחבריו הרשעים שנמאס לו להיות רשע וכי הוא רוצה להיות האיש הטוב, הוא מחליט לברוח מביתו שבמשחק ונכנס למשחק קרב מתקדם, שם הוא מתחזה לחייל ופוגש את סגן קלאהאן (ג'יין לינץ') המלמדת אותו כיצד משחקים.

עם התמודדותו של ראלף במשחק החדש, הוא משחרר בטעות את האיום הגדול ביותר של משחקי הוידאו, ראלף מבקש את עזרתם של חבריו ממשחקי הוידאו השונים, כדי לכלוא את האיום, לאחר שהוא מצליח להביס את האיום, הוא חוזר להיות האיש הרע במשחק "פליקס המתקן" רק שהפעם הוא מקבל את הכבוד המגיע לו מגיבורי המשחק.



הסרט "ראלף ההורס" בויים ע"י ריץ' מור, בסרט מדובבים ג'ון סי. ריילי, שרה סילברמן, ג'יין לינץ', ג'ק מק'בראייר וג'יימי אלמן. הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 29 בנובמבר 2012 בבתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חמישי בבתי הקולנוע: "ראלף ההורס"
סרטים בקולנוע