פרטים חדשים על הסרט "רובוקופ"

קולנוע
הגיע לידינו תמונות חדשות מצילומי הסט "רובוקופ", ועדכונים נוספים לגבי תאריך הקרנת הסרט בבית הקולנוע.

פרטים חדשים על הסרט "רובוקופ"
פרטים חדשים על הסרט "רובוקופ"

מדיווחים אחרונים נאמר כי תאריך יציאתו של הסרט "רובוקופ" בגרסתו המחודשת נדחתה ל-7 בפברואר 2014. אך זה לא אומר שגם הפקת הסרט נדחתה, אין צורך לדאוג. צילומי הסרט עם הכוכב הראשי ג'ואל קינמן ממשיכים כרגיל.

הגיע לידינו תמונות חדשות מצילומי הסט, התמונות נותנות לנו מבט על חליפתו המחודשת של רובוקופ ועל האופנוע החדשני. חברת ההפקה מכינה אותנו להמון אקשן, ואיתו גם דרמה רבת עוצמה. השחקנים שיככבו לצידו של ג'ואל קינמן הם; סמואל ל. ג'קסון, גארי אולדמן, אבי קורניש, ג'ואל קינמן, מייקל קיטון וג'יי ברושל.

השנה היא 2028, במרכז ענף טכנולוגיית הרובוטים עומד התאגיד הבינלאומי "OmniCorp". המזל"טים שלהם מנצחים במלחמות אמריקאיות בכל רחבי העולם. אבל עכשיו הם רוצים לייצור משהו חדשני יותר. אלכס מרפי (ג'ואל קינמן) הוא בעל אוהב ושוטר חרוץ העושה כמיטב יכולתו כדי לעצור את הפשעים והשחיתויות בעיר דטרויט. אך לאחר שהוא נפצע אנושות בעת מילוי תפקידו, תאגיד "OmniCorp" מנצל את ההזדמנות זו כדי להציל את חייו של אלכס מרפי, אך גם כדי ליצור משהו שלא נראה כמותו. לאחר שמרפי התעורר בגופו החדש, הוא יגלה ביכולות חדשות ומדהימות, כעת הוא יודע שעבודתו תהיה קלה יותר, אך המלחמה האמיתית היא עם מוחו ומחשבותיו אשר לא נותנו לו מנוחה.

תמונות חדשות מצילומי הסט:





סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פרטים חדשים על הסרט "רובוקופ"
סרטים בקולנוע