נקמתו הרסנית: "לשחק באש"

קולנוע
ג'רמי הוא כבאי שהיה עד לרצח של בעל מכולת. לאחר שהוא העיד על הרצח, כתוצאה מכך הוא מאבד את עבודתו ונכנס לתוכנית להגנת העדים, ג'רמי נאלץ ללמוד הגנה עצמית כדי להגן על עצמו ועל הסובבים אותו.

נקמתו הרסנית: "לשחק באש"
נקמתו הרסנית: "לשחק באש"

הכבאי, ג'רמי קולמן (ג'וש דוהמל) שהיה עד לרצח אכזרי של בעל מכולת, נאלץ להעיד נגד הרוצח ניל הייגן (וינסנט ד'אונופריו). כתוצאה מכך הוא מאבד את עבודתו ונכנס אל תוכנית להגנת עדים בראשותו של הבלש המשטרתי, מייק סלה (ברוס וויליס). זהותו החדשה של ג'רמי מסכנת אותו, וג'רמי נאלץ לקחת קורס להגנה עצמית. למרות שג'רמי מתקשה להתמודד עם האובדן הקריירה שלו, הוא מוצא נחמה ברומן שמתפתח עם השוטרת טליה דורהם (רוסאריו דוסון). מאוחר יותר, פרקליטו (ריצ'רד שיף) של ניל, משחרר אותו מהכלא, וכתוצאה מכך ג'רמי מוצא את עצמו במנוסה, ובורח מאותה תוכנית להגנת עדים על מנת להגיע ללונג ביץ', קליפורניה. שם ג'רמי חובר לכנופיה יריבה של ניל וזאת כדי לחסל אותו ואת הכנופייה שלו על מנת לקבל את חייו בחזרה ולהציל את חייהם של אלה אשר הוא אוהב.



הסרט "לשחק באש" בויים ע"י דוויד בארט, הסרט בכיכובם של ג'וש דוהמל, רוסאריו דוסון, ברוס וויליס, וינסנט ד'אונופריו, פיפטי סנט, ויני ג'ונס וריצ'רד שיף. כרגע אין תאריך רישמי להקרנת הסרט בארץ, אך כשהיה כזה, נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נקמתו הרסנית: "לשחק באש"
סרטים בקולנוע