אל פאצ'ינו בסרט קומדיה חדש: "לילה אחרון בעיר"

קולנוע
הסרט "לילה אחרון בעיר" מגולל את סיפורם של צמד נוכלים המנסים להשיג הזדמנות אחרונה לערוך איחוד של חבריהם הישנים להרמת כוסית אחרונה לפני שאחד מחבריהם לוקח על עצמו את המשימה האחרונה, הריגת שותפו.

אל פאצ'ינו בסרט קומדיה חדש: "לילה אחרון בעיר"
אל פאצ'ינו בסרט קומדיה חדש: "לילה אחרון בעיר"

ואל (אל פאצ'ינו) שוחרר מהכלא לאחר שריצה 28 שנות מאסר מהסיבה שסירב לדווח על חבר קרימינאלי קרוב. חברו הטוב דוק (כריסטופר ווקן) אוסף את ואל מהכלא והשניים ממשיכים בדרכם כדי להיפגש עם הירש (אלן ארקין) חברם הוותיק. הקשר של השלושה חזק מתמיד ומתבטא בנאמנות אחד כלפי השני. למרות שהסתיימו ימי תהילתם וגילם המבוגר, הם עדיין מסוגלים להתפרע ולהשתטות.



מאחר שהם החמיצו לא מעט מהנאות החיים וכדי לפצות על פשעי העבר, השלושה חוזרים לעשות בלאגן כפי שלא עשו זאת מעולם; הם נוסעים במכונית גנובה, משתמשים בסמים ועל הדרך עושים סקס. אך בעודם נהנים, על חברו הטוב של ואל, דוק מוטלת משימה המגיעה מבוס המאפיה לשעבר, מדובר במשימה אחרונה, ובה הוא פקד עליו להרוג את ואל. על דוק להחליט עד זריחת השמש האם להרוג את ואל או לא.



את הסרט "לילה אחרון בעיר" ביים פישר סטבנס, בסרט מככבים אל פאצ'ינו, כריסטופר ווקן, ג'וליאנה מרגוליס, אלן ארקין, קתרין וויניק ומארק מרגוליס. הסרט עתיד לעלות לאקרנים בתאריך יום חמישי, 10 בינואר 2013 בבתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אל פאצ'ינו בסרט קומדיה חדש: "לילה אחרון בעיר"
סרטים בקולנוע