לילי קולינס בסרט חדש: "בני הנפילים: עיר של עצמות"

קולנוע
קליירי פריי היא נערה רגילה אשר חיה עם אימא בניו יורק הרחוקה. לאחר שאמא של קליירי נחטפת על ידי שד. קליירי יוצאת להציל אותה בעזרת לוחם הצללים וחברה הטוב סיימון, במהלך מסעה היא תגלה את האמת הסודית על שושלת משפחתה ועל היצורים אחרים אשר חיים בעולמה.

לילי קולינס בסרט חדש: "בני הנפילים: עיר של עצמות"
לילי קולינס בסרט חדש: "בני הנפילים: עיר של עצמות"

קליירי פריי היא נערה בת חמש-עשרה אשר יצאה לבלות במועדון לילה בניו יורק, היא לא תיארה לעצמה שתהיה עדה לרצח אשר בוצע ע"י שלושה בני נוער מקועקעים, שלהפתעתה, רק היא יכולה לראות אותם. זהו המפגש הראשון של קליירי עם בני הנפילים הידועים גם כציידי הצללים; כת לוחמים סודית שנשבעה להגן על האנושות מפני השדים החיים בקרבה.

יחד עם חברה הטוב סיימון ועם לוחם הצללים יפה התואר ג'ייס, קליירי עומדת לגלות שרחובות ניו יורק מלאים במכשפים, פיות, ערפדים ואנשי זאב החיים בדו-קיום עם בני האדם. על קליירי לגלות את סודות עברה או שהיצור שחטף את אמה עלול לחטוף גם אותה.

הסרט "בני הנפילים: עיר של עצמות" מבוסס על ספרה הראשון של קסנדרה קלייר בסדרת הספרים "בני הנפילים". את הסרט ביים הרלד זוורט ("קארטה קיד"), בסרט יככבו לילי קולינס, ג'יימי קמפבל באואר, לנה האדי, קווין זגרס ו-ג'ונתן ריס מאיירס. כרגע אין תאריך יציאה לאקרנים, אך כשהיה כזה אנחנו נדאג לעדכם אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על לילי קולינס בסרט חדש: "בני הנפילים: עיר של עצמות"
סרטים בקולנוע