סדרה חדשה מבית CW: "החץ"

טלוויזיה
חמש שנים לאחר טביעתה של ספינת תענוגות, אוליבר קווין אשר נחשב למת לאחר שנמצא ע"י דייגים על אי בודד באוקיינוס השקט, חוזר אל משפחתו מן המתים, וכעת בכוונתו להקים משמר שבעזרתו יוכל לתקן את כל הנזקים אשר גרם כילד.

סדרה חדשה מבית CW: "החץ"
סדרה חדשה מבית CW: "החץ"

המיליונר ואיש התענוגות אוליבר קווין נעלם ונחשב כמת לאחר טביעה של ספינה. חמש שנים לאחר מכן אוליבר נמצא ע"י קבוצה של דייגים חי על אי בודד באוקיינוס השקט. לאחר שחזר לביתו שבסטארלינג סיטי, אמו, אחותו וחברו הטוב הרגישו שחל בו שינוי. אוליבר מסתיר את האמת ועל כך שהשתנה, הוא רוצה לכפר על הנזקים אותם גרם כשהיה ילד. הוא רוצה בעיקר להתפייס עם חברתו לשעבר, לורל לאנס.

כשאוליבר מתחבר שוב אל הקרובים אליו, בחשאות הוא מקים את קבוצת "החץ" - משמר אזרחי המתקן את טעויות משפחתו ובנוסף נלחם בתחלואי החברה ומנסה להחזיר את סטארלינג סיטי לקדמותה. ביומו הרגיל אוליבר משחק כרודף עשיר, חסר דאגות ורשלן אשר מוקף בנהגו ושומר ראשו, ג'ון דיגל - אשר מסתיר את זהותו הסודית, ולאחר מכן חוזר אל חסות האפלה בזהירות. אך עם זאת, אביה של לורל, הבלש קוונטין לאנס, נחוש בדעתו לעצור את פעילות המשמר האזרחי בעירו.



בתפקיד אוליבר ("החץ") מככב סטפן אמיל. סטפן היה אחד מאותם אנשים שנבחנו באודישן הראשון. המפיק אנדרו קריסברג סיפר כי "לכל אורך האודישנים סטפן שיחק את התפקיד הכי טוב מבין כולם", "לסטפן יש כישרון" הוא סיפר, "הוא חכם וגם רגיש. לאחר שסיים את האודישן ידענו שהתפקיד שייך לו".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סדרה חדשה מבית CW: "החץ"
סרטים בקולנוע