וויל באל עובד על סרט האיחוד: "ליגת הצדק"

קולנוע
הסרט "גרין לנטרן" שעלה לאקרנים בשנה שעברה גרף כ-200 מיליון דולרים מבתי הקולנוע שברחבי העולם. בנוסף לכך, הסרט "פגע" פיננסית באותם סרטים של "האחים וורנר" שהוקרנו באותו הזמן.

וויל באל עובד על סרט האיחוד: "ליגת הצדק"
וויל באל עובד על סרט האיחוד: "ליגת הצדק"

בשנה שעברה נשיא חברת "האחים וורנר" ג'ף רובינוב, אישר כי עובדים על תסריט חדש לסרט "ליגת הצדק", שאגב היו אמורים לעבוד עליו כבר בעבר, כמו כן היו מאמצים ליצור את התסריט בשנת 2007, אבל הוא עוכב ע"י "Writers Guild of America strike", עקב בעיות תשלום המס באוסטרליה, בנוסף היו חששות שהסרט "יתנגש" עם הסרט "האביר האפל" כששניהם יעלו לאקרנים באותו תאריך. "וראייטי" מדווחים כי תסריטאי הסרט "יחידת הגנגסטרים" וויל באל, יהיה זה שאחראי על תסריט הסרט "ליגת הצדק".

וויל למעשה נשכר כבר בשנה שעברה לתפקיד, כעת הוא ממתין בסבלנות לעבוד על תסריט הסרט "ליגת הצדק" ובכלל מול "האחים וורנר". ג'ף רובינוב הציע להוסיף לקאסט הסרט את הדמויות פלאש וונדר-וומן שאגב ככל הנראה גם אחד מהם יככב בסרט משלו לאחר שישלבו כוחות בסרט "ליגת הצדק".

לאותם המעריצים שמעוניינים לראות את באטמן בחבורה של "ליגת הצדק", נכון לכעת יש דיווחים שייתכן כי נראה את דמותו של באטמן בסרט אך לא מדובר בדיווחים רשמיים אלא רק בשמועות, מה שבטוח, אנחנו נשמח אם יגניבו לנו עוד קצת מאותו איש העטלף.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וויל באל עובד על סרט האיחוד: "ליגת הצדק"
סרטים בקולנוע