"איירון מן 3" בדרך והפתעות נוספות ממארוול

קולנוע
הפקת הסרט "איירון מן 3" יצאה לדרך במיאמי, מוקדם יותר כוכב הסרט רוברט דאוני ג'וניור נפגע בקרסולו בעת ביצוע תרגיל על צילומי הסט בווילמינגטון שבצפון קרוליינה.

"איירון מן 3" בדרך והפתעות נוספות ממארוול
"איירון מן 3" בדרך והפתעות נוספות ממארוול

הסרט "איירון מן 3" מתקרב אלינו בצעדי ענק, בימים אלה נמסר מאולפני מארוול כי הפקת הסרט השלישי בסדרה המצליחה "איירון מן" מצולם ממש בימים אלו על חופי מיאמי וכי מדובר בשלבים מאוחרים של הצילומים. מוקדם יותר, כוכב הסרט רוברט דאוני ג'וניור נפגע בקרסולו בעת ביצוע תרגיל מסוכן על צילומי הסט בווילמינגטון שבצפון קרוליינה.

הסרט "איירון מן 3" עתיד לעלות לאקרנים בארה"ב בתאריך יום שישי, 3 במאי 2013. (Marvel אכן עמדו במסגרת הזמן שהוקצב) הטריילר הראשון לסרט "איירון מן 3" אמור לעלות לאינטרנט ביום שלישי, 23 לאוקטובר חצות.



ואם בכוכבי על עסקינן אז סקרלט ג'והנסון לא תמשיך בתפקיד ולסרט ההמשך "האלמנה שחורה".

סרט נוסף שמגיע אלינו הוא "קפטן אמריקה: חייל החורף" אשר אמור להתמקד דווקא באהבה של הגיבור "קפטן אמריקה" אשר אותו מגלם השחקן כריס אוונס, עדיין לא נבחרה הבחורה אשר תמלא את מקום הנאהבת של הקפטן אך מועמדות לא חסר: אליסון ברי (הידועה מסדרות הטלוויזיה "קומיוניטי" ו-"מד מן"), תרזה פלאמר ("אני מספר 4" ו-"קח אותי הביתה הלילה"), אימוגן פוטס ("ליל האימה"), ג'סיקה בראון פינדליי ("אלבטרוס" ומסדרת הטלוויזיה "אחוזת דאונטון") ואחרונה חביבה אמיליה קלארק הלוהטת (אשר מוכרת מסדרת הטלוויזיה המצליחה"משחקי הכס").

"הדדלין" מדווח כי סרט ההמשך של "קפטן אמריקה" בכיכובו של כריס אוונס עתיד לעלות לאקרנים בארה"ב בתאריך יום שישי, 4 באפריל 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "איירון מן 3" בדרך והפתעות נוספות ממארוול
סרטים בקולנוע