ג'סטין טימברלייק מתחתן בקרוב

רכילות
כלתו לעתיד של ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה בייל, לא צריכה להיות מודאגת, במהלך מסיבת הרווקים של ג'סטין הוא רק "הזיע" על המגרש כששיחק עם חבריו במסיבת הרווקים.

ג'סטין טימברלייק מתחתן בקרוב
ג'סטין טימברלייק מתחתן בקרוב

כוכב הקולנוע והזמר ג'סטין טימברלייק (31) נהנה ממשחק מלהיב של כדורעף עם חבריו ביום ראשון בקאבו סן לוקאס שבמקסיקו. כמה מחבריו הרווקים של של ג'סטין הורידו את חולצותיהם כדי להשתזף. בעוד שכולם שיחקו, חיכו להם בצד הרבה בקבוקי אלכוהול.

ג'סטין נסע לקאבו ביום שישי לאחר שחגג בלאס וגאס ביום חמישי האחרון. כוכב הסרט "בחזרה למשחק" וחבריו התחילו את מסיבת הרווקים לצלילי הדיג'י "ספיידר" במועדון הלילה טרייסט שבווין לאס וגאס, הם נהנו מהברכה החיצונית של מועדון הלילה. למרות שהמועדון היה מלא בבחורות יפייפיות, טימברלייק "היה ילד טוב", ספרה עדת ראייה, "זה היה רק הוא והחבר'ה".

ג'סיקה בייל (30) וג'סטין טימברלייק בקשר זוגי במשך כחמש שנים. כפי שנחשף לראשונה, בייל, כוכבת הסרט "זכרון גורלי", סיפרה ל"שיקגו סאן טיימס" בחודש יולי שהיא רוצה להנות מהיותה מאורסת והיא לא ממהרת לתכנן את החתונה שלהם, "כולם אומרים לי שלהיות מאורסת הוא רגע באמת מיוחד", סיפרה בייל, "לא שזה דבר רע כשמתחתנים!, אבל להיות מאורסת זה פשוט מדהים. זה רגע כל כך רומנטי וחסר נשימה".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'סטין טימברלייק מתחתן בקרוב
סרטים בקולנוע