"הקרב על הרחבה" בכיכובו של כריס בראון

קולנוע
צוות ריקוד אמריקאי מגייס לעזרתו מאמן קשוח (ג'וש הולווי) כדי לנצח בתחרות הברייקדאנס הבינלאומית, כישורי הצוות עומדים במבחן האולטימטיבי כאשר הם צריכים להתחרות בגמר "קרב השנה" עם צוותים מ-18 מדינות שונות אשר מתחרות על תואר אלופי העולם.

"הקרב על הרחבה" בכיכובו של כריס בראון
"הקרב על הרחבה" בכיכובו של כריס בראון

"הקרב על הרחבה" הוא האולימפיאדה של רקדני הברייקדאנס, טורניר שנתי שמושך אליו את הקבוצות הטובות ביותר מרחבי העולם, אבל הקבוצה האמריקאית לא זכתה מעל לחמש עשרה שנה. ענק ההיפ-הופ והרקדן לשעבר דאנטה רוצה לשים את המדינה שהמציאה את הספורט הזה חזרה על המפה. הוא מחליט לגייס את חברו בלייק שהיה מאמן כדורסל מוביל כדי שיוכל לאמן את נבחרת הרקדנים האמריקאית בדרך לנצחון בטורניר היוקרתי.

בעזרת הידע שיכול להפוך כל קבוצה למנצחת הם מרכיבים את נבחרת החלומות של הרקדנים הטובים ביותר ברחבי ארה"ב. כשנותרו רק שלושה חודשים עד לקרב על הרחבה, בלייק משתמש בכל טקטיקה אפשרית כדי להפוך את שניים עשר הרקדנים לנבחרת שתנצח בקרב הגדול ותביא את הגביע לארה"ב.



"הקרב על הרחבה" בבימויו של בנסון לי ובכיכובם של ג'וש פק, לז אלונסו, ג'סי ארווין וכריס בראון. הסרט עתיד לעלות לאקרנים בתאריך יום חמישי, 14 במרץ 2013 בבתי הקולנוע השונים שברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הקרב על הרחבה" בכיכובו של כריס בראון
סרטים בקולנוע