מאט דיימון בסרט חדש: "אדמה מובטחת"

קולנוע
ביום חמישי הודיעו כי מאט דיימון נפגש עם חבר ילדותו בן אפלק שאגב לקח גם הוא חלק בסרט "סיפורו של וויל האנטינג" כתסריטאי וגם כשחקן משנה, השניים נפגשו לדבר על פרוייקט שנקרא "המירוץ לקוטב הדרומי".

מאט דיימון בסרט חדש: "אדמה מובטחת"
מאט דיימון בסרט חדש: "אדמה מובטחת"

סרט הדרמה "סיפורו של וויל האנטינג" הביא להצלחתם של שני השחקנים הצעירים (מאט דיימון ובן אפלק), לתסריטאי ובנוסף העלה את המוניטין של הבימאי גאס ואן סנט, מאז אותו הסרט גאס ואן סנט ביים סרטים גדולים אחרים כגון; "למצוא את פורסטר", "אלפנט" ואת ו-"מילק".

מאט דיימון וגאס ואן סנט עובדים יחדיו שוב, והפעם בסרטו החדש של גאס ואן סנט "אדמה מובטחת". דיימון מקבל תפקיד בלתי צפוי כנציג של חברת קידוח נפט אשר מחפש קרקע באמריקה כדי להשקיע הון.



ג'ון קרסינסקי אשר מככב לצידו של מאט דיימון מגיע עם ידע די רחב בכל הקשור לאיכות הסביבה, וזאת לאחר שכיכב בסרט "נס גדול" אשר בו למד כיצד לאוהב את כדור הארץ. בסרט "אדמה מובטחת" ג'ון קרסינסקי משחק כאיכר המבין את אותן ההשלכות הבלתי נמנעות כתוצאה מאותו קידוח הנפט ולשם כך הוא מחליט לגייס את העיירה כולה נגד אותו תאגיד. מאט דיימון מבין עד מהרה שיש דברים טובים יותר לעשות מאשר להרוס שדות למטרות רווח.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מאט דיימון בסרט חדש: "אדמה מובטחת"
סרטים בקולנוע